اخبار روز سینما

تصویری از مدل موی جدید هانده ارچل منتشر شد

هانده ارچل، بازیگر محبوب ترکیه‌ای، تصویری از خود در فضای مجازی منتشر کرد . در این عکس، مدل موی جدید هانده ارچل ، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

هانده ارچل (Hande Ercel) بازیگر 31 ساله که به تازگی فیلم مست عشق او با نقش آفرینی‌اش در ایران اکران شد، با این پست به طرفداران خود اطمینان داده است که حالش خوب بوده و هیچ مشکلی در زندگی شخصی او وجود ندارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تصویری از مدل موی جدید هانده ارچل منتشر شد

مدل جدید موی « هانده ارچل» مورد استقبال بسیاری از کاربران فضای مجازی قرار گرفت. بسیاری از طرفداران او در نظرات این پست، از این مدل مو بسیار تمجید کرده‌اند و طرفدارانش با گذاشتن کامنت های مثبت،  استقبال گرمی از او کرده‌اند.

تصویری از مدل موی جدید هانده ارچل منتشر شد

«هانده ارچل» یکی از محبوب‌ترین بازیگران ترکیه‌ای بوده که در سریال‌ها و فیلم‌های متعددی بازی کرده و به خاطر زیبایی و خوش‌تیپ بودنش در بین مردم شناخته شده است. این بازیگر در اینستاگرام فعال بوده و میلیون‌ها دنبال‌کننده دارد. او اغلب تصاویر و ویدئوهایی از خودش را با طرفدارانش به اشتراک می‌گذارد.

اگر شما هم از طرفداران «هانده ارچل» هستید، می‌توانید او را در اینستاگرام به ایدی handeerscel دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تصویر منتشر شده از مدل موی جدید هانده ارچل چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا