اخبار روز

تفریح ​​سربازان اسرائیلی با لباس زیر زنانه در غزه (+عکس)

رویترز وی نوشت: سربازان اسرائیلی عکس ها و فیلم هایی از تفریح ​​خود با لباس های زیر زنانه در خانه های نوار غزه منتشر می کنند.

به گزارش عصر ایران، دو خبرنگار رویترز به نام های «استل شیربون و پائولا گرزانکا» ( استل شیربون و پولا گرزانکا) در گزارشی با عنوان «بازی سربازان اسرائیلی با لباس زیر زنان غزه در پست های آنلاین» آنها نوشتند: «سربازان اسرائیلی عکس‌ها و فیلم‌هایی از خود در حال بازی با لباس‌های زیر زنانه موجود در خانه‌های فلسطینی‌ها در غزه منتشر می‌کنند. این رویداد تصاویر غیرعادی از جنگ غزه ایجاد می کند.

با پیشرفت جنگ، نیروهای زمینی ارتش اسرائیل اکنون بخش‌ها و شهرهای شمالی و مرکزی منطقه غزه از جمله شهر غزه را به طور کامل اشغال و کنترل نظامی کرده‌اند.

عکس رویترز از یک سرباز اسرائیلی با لباس زیر زنانه در خانه ای در غزه

در گزارش رویترز آمده است: یکی ویدئوهای منتشر شده توسط سربازان اسرائیلی در شبکه های اجتماعی نشان می دهد که یک سرباز اسرائیلی روی صندلی راحتی در اتاقی از خانه ای در غزه نشسته است، در حالی که در یک دست اسلحه و در دست دیگر لباس زیر سفید پوشیده است، پوزخند می زند. یک سرباز اسرائیلی که دهانش را باز نگه می دارد. سربازی روی مبل دراز کشیده و به نظر می رسد که خواب است، اما دهانش باز است.

در جای دیگر، یک سرباز اسرائیلی روی یک تانک نشسته و یک مانکن زن برهنه را که با یک سوتین و کلاه ایمنی سیاه پوشیده شده است، در دست دارد. من یک زن زیبا پیدا کردم. رابطه جدی در غزه؛ یک زن بزرگ،» سرباز می گوید.

دو ویدیوی فیلم‌برداری شده توسط سربازان اسرائیلی در غزه در میان ده‌ها پست است که نشان می‌دهد سربازان اسرائیلی در غزه لباس زیر زنانه، مانکن‌ها و در برخی موارد هر چیزی که قابل مشاهده است به تن دارند.

عکس رویترز از یک سرباز اسرائیلی در غزه با مانکنی که لباس زیر زنانه پوشیده است

عکس رویترز از یک سرباز اسرائیلی در غزه با مانکنی که لباس زیر زنانه پوشیده است

این ویدئوها پس از انتشار مجدد توسط یونس الطیراوی، روزنامه نگار فلسطینی که خود را توصیف می کند، ده ها هزار بار – در یک مورد نزدیک به نیم میلیون بار – مشاهده شد.

یونس، با توجه به فیلم های منتشر شده بین 23 فوریه (4). اسفند) و 1 مارس (11th اسفند) برای بیش از 100000 دنبال کننده خود در توییتر (X) بازنشر کرده بود و پیوندهایی به پست های اصلی منتشر شده توسط سربازان ارتش اسرائیل ارائه کرده بود. سپس رویترز به طور مستقل صحت هشت پست در اینستاگرام یا یوتیوب را تأیید کرد.

واکنش سازمان ملل متحد

سخنگوی دفتر حقوق بشر سازمان ملل متحد (راوینا شمداسانی) گفت: انتشار چنین تصاویری توهین به زنان فلسطینی و همه زنان است.


عکس یادگاری سربازان اسرائیلی با لباس زیر زنانه در غزه

سربازان اسرائیلی با لباس های زیر زنانه در غزه سرگرم می شوند

آردی ایمسیس، استادیار حقوق در دانشگاه کوئینز در کانادا، گفت که این پست ها ناقض ماده 27 کنوانسیون چهارم ژنو است که بر رفتار با غیرنظامیان در زمان جنگ حاکم است.
ماده 27 می گوید که افراد ملکی حق دارند در زمان جنگ و اشغال، آبرو، حقوق خانوادگی و آداب و رسوم خود را رعایت کنند. آنها باید از توهین و فضولی عمومی محافظت شوند و به ویژه زنان باید از تعرض به حیثیت و حیثیت آنها محافظت شوند.

رویترز هشت پست تایید شده یوتیوب یا اینستاگرام را برای اظهار نظر به ارتش اسرائیل ارسال کرد.

سربازان اسرائیلی در نوار غزه

به عنوان پاسخ به، یکی وی با ارسال بیانیه ای از سوی سخنگویان ارتش اسرائیل گفت که ارتش اسرائیل در حال بررسی این حوادث است. وی این رویدادها را «انحراف از دستورات و ارزش‌های مورد انتظار سربازان ارتش اسرائیل» توصیف کرد. به گفته این مقام مسئول، گزارش فیلم های بارگذاری شده در شبکه های اجتماعی نیز در حال بررسی است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: در مواردی که مشکوک به جرمی باشد که مستلزم شروع تحقیقات باشد، تحقیقات توسط پلیس نظامی (دژبان) آغاز می شود. در برخی موارد بررسی شده، بیان یا رفتار سربازان در فیلم ممکن است نامناسب باشد و به این مبنا پرداخته خواهد شد.
ارتش اسرائیل نمی‌گوید که آیا به پست‌ها و تصاویر ارسال شده از سوی رویترز اشاره می‌کند یا سربازان موجود در ویدئوها مجازات شده‌اند.

سربازان اسرائیلی شناسایی شده توسط رویترز به درخواست های ارسال شده از طریق صفحات رسانه های اجتماعی خود برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

سرباز اسرائیلی با لباس زیر زنانه از خانه ای در غزه عکس می گیرد

سرباز اسرائیلی با لباس زیر زنانه از خانه ای در غزه عکس می گیرد

مانکن و لباس زیر

رویترز ادامه داد: پست های تایید شده شامل تصویری از یک سرباز اسرائیلی است که یک مانکن زن برهنه را از پشت در دست گرفته و دستان خود را روی سینه های مانکن گذاشته است. در پستی دیگر، یکی یکی از سربازان عروسکی نیمه برهنه در دست دارد.

یکی یک سرباز اسرائیلی نیز در عکس ها دیده می شود یکی از خانه‌های غزه، اسلحه‌ای در دست، جلوی یک تخت دونفره پر از بسته‌های لباس زیر زنانه، یک حرکت شست نشان می‌دهد.

یوتیوب اعلام کرد که این ویدئو را حذف کرده است، که رویترز گزارش داده است که این ویدئو را ناقض سیاست‌های آزار و اذیت این شرکت می‌داند.

عکاسی از سربازان اسرائیلی با لباس زیر زنانه در غزه

اورن پرسیکو از وب سایت The Seventh Eye که در رسانه های اسرائیلی گزارش می دهد، گفت که پست های لباس زیر توجه کمی را در اسرائیل به خود جلب کرده است. او گفت که در مقابل، پست‌هایی که سلاح‌ها یا پرچم‌های حماس را که گفته می‌شود در خانه‌های غزه پیدا شده نشان می‌دهند، گسترده بودند.

ارتش اسرائیل از 15 سپتامبر. اکتبر مهر گذشته جنگ گسترده ای را علیه حماس و غزه آغاز کرده و ادامه می دهد. این جنگ تاکنون بیش از 30000 نفر را در غزه کشته است که اکثر آنها غیرنظامی از جمله زنان و کودکان هستند. این جنگ پس از حمله غافلگیرانه حماس در 7 اکتبر رخ داد. در این حمله حماس به جنوب اسرائیل 1200 نفر کشته و بیش از 250 نفر اسیر شدند.

در نتیجه جنگ اسرائیل، جمعیت 2.3 میلیون نفری غزه با گرسنگی و گرسنگی شدید مواجه است، زیرا اسرائیل از دسترسی عادی به کمک های بشردوستانه و تدارکات مختلف مورد نیاز غزه جلوگیری می کند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا