اخبار روز سینما

آخرین اطلاعات درباره نسخه سینمایی سریال محبوب تلویزیون!/ تولید «پایتخت» سینمایی برای سال آینده

امروز خبر آماده شدن نسخه سینمایی «پایتخت» برای پخش در نوروز 1403 منتشر شده است، این در حالی است که بخش قابل توجهی از عوامل این سریال در حال حاضر مشغول پروژه های مختلف هستند و حتی اگر بخواهند نمی توانند ظاهر شوند. در این فیلم این فیلم به احتمال زیاد اواخر سال جاری وارد پیش تولید خواهد شد تا در بهار سال آینده مقابل دوربین برود و در نهایت در نیمه دوم سال آینده برای اکران آماده شود.

به گزارش ریمینو، خبرگزاری ایرنا امروز اعلام کرد بر اساس تصمیمات اتخاذ شده نسخه سینمایی «پایتخت» برای پخش در نوروز 1403 تولید می شود.در این خبر آمده است این نسخه سینمایی به تهیه کنندگی الهام غفوری ساخته می شود. مثل قبل و سیروس مقدم کارگردانی آن را بر عهده خواهد داشت. بازیگران اصلی نیز حضور خواهند داشت.

این خبر در حالی منتشر شده است که محسن تنابنده این روزها مشغول بازی در فیلم «زودپز» به کارگردانی ریمینو و همچنین بازی در «ازازیل» ساخته حسن فتحی است. از آنجایی که «پایتخت» برای تنابنده کار زیادی به حساب می آید، بعید است به این زودی ها بتواند زمانی را به آن اختصاص دهد.

از طرفی ریما رامینفر در سریال «بامداد خمار» به کارگردانی امیرحسین عسگری بازی می کند و بعید است برای نقش هما وقت داشته باشد.

بهرام افشاری این روزها به شدت خود را برای اولین فیلمش «هفتاد سی» آماده می کند. فیلمی کمدی با بازی هوتن شکیبا که برای جشنواره فیلم فجر آماده می شود. بنابراین افشاری نیز تا اواسط بهمن قرار گرفتن مقابل دوربین در پایتخت عملا غیرممکن است.

این نسخه سینمایی «پایتخت» احتمالا اسفندماه وارد پیش تولید می شود و اوایل سال آینده مقابل دوربین می رود تا برای اکران در نیمه دوم سال آینده آماده شود.

طبق اعلام قبلی، سریال «پایتخت 7» بلافاصله بعد از نسخه سینمایی تا نوروز 1404 پخش می شود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا