اخبار روز

تنها ۱۶۵ کاندیدای معتدل و اصلاح طلب در مجلس دوازدهم راه یافته اند

در حالی که وزیر کشور در اوایل اسفند 1402 از پذیرش بیش از 15 هزار نامزد در انتخابات مجلس دوازدهم خبر داده بود، روزنامه کیهان اکنون اعتراف جالبی درباره کاندیداهای پذیرفته شده جریان اعتدال و اصلاح طلب داشته است.

به گزارش بازتاب آنلاین، این روزنامه که پیش از این بارها مدعی شده بود رقابت گسترده ای بین احزاب و سلایق مختلف وجود دارد، نوشت: 165 نفر از نامزدهای آن پذیرفته شدند که از این تعداد 45 نفر در دور اول رای گیری با تقلب در انتخابات وارد مجلس شدند. رقابتی نبود، 165 فرد اصلاح طلب و اعتدال چگونه شناخته شدند؟

بار دیگر باید از گسترش داخلی دشمن و نامزدهای اصلاح طلب پرسید. اگر در انتخابات تقلب و غیررقابتی بود این 165 نفر چگونه پذیرفته شدند و آیا این افراد وارد مجلس شدند؟

کیهان که به نظر می رسد از نتایج این هجوم به مجلس با وجود ایجاد تنگناهای قابل توجه ناراضی است، ادامه داد:

در حالی که بسیاری از رسانه های خواهان اصلاحات ادعا کردند که شرکت در انتخابات غیرممکن است، آنها در گزارش های خود گفتند که “نامزدهای میانه رو” انتخاب شده اند.

بازتاب آنلاین در گزارشی با عنوان ۴۵ کرسی مجلس دوازدهم؛ سهم لیست صدای ملت از انتخابات نیز توسط سایت الخت منتشر شد. یکی وی یکی از منتخبان تهران را به عنوان کاندیدای معتدل و مناسب برای ریاست مجلس معرفی کرد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا