اخبار روز سینما

تفریحات لاکچری خواننده معروف در کنار خانواده اش!/عکس

بابک جهانبخش با انتشار یک استوری در کنار خانواده اش اینستاگرام خود را به روز رسانی کرد که در ادامه می توانید آن را مشاهده کنید.

به نقل از شمانیوز، بابک جهانبخش در آلمان متولد شد.بابک جهانبخش او دو بار ازدواج کرده و از ازدواج اولش یک پسر دارد، همچنین از ازدواج اولش یک دختر دارد.

بابک جهانبخش خواننده مطرح موسیقی پاپ ایران عکس جدیدی از خود در کنار همسر و پسرش در یک رستوران منتشر کرد و آن را با هوادارانش در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

تفریحات لاکچری خواننده معروف در کنار خانواده اش!/عکس

بیوگرافی بابک جهانبخش:

بابک جهانبخش با نام اصلی علی جهانبخش (زاده ۱ فروردین 1362) خواننده، ترانه سرا و آهنگساز موسیقی پاپ ایرانی در تهران است.

بابک جهانبخش نواختن پیانو را از 5 سالگی زیر نظر یک معلم آلمانی در آموزشگاه آزاد موسیقی بوخوم آلمان آغاز کرد و پس از پایان تحصیلات پدرش و بازگشت به ایران، بیشتر به موسیقی علاقه مند شد و خود را وقف موسیقی کردو به صورت جدی‌تر موسیقی شرقی را دنبال کرد. اولین کسی که او را به خواننده شدن تشویق کرد، آهنگساز سابق مجتبی میرزاده بود. دوره های آموزشی تکمیلی را گذراند و در سال 1355 در سن 14 سالگی مجوز رسمی خود را از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران دریافت کرد که در آن زمان با تایید محمدعلی معلم همراه بود و در همان سال یک کار را برای صدا و سیما ضبط نمود.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا