اخبار روز سینما

تیزر انیمیشن Angry Birds Mystery Island منتشر شد

به تازگی تیزر انیمیشن Angry Birds Mystery Island (پرندگان خشمگین: جزیره اسرارآمیز) منتشر شده که نگاهی کوتاه به دنیای هیجان‌انگیز این اثر جدید دارد.

فرنچایز پپرندگان خشمگین که از محبوبیت بالایی در میان مخاطبان برخوردار است، بار دیگر با داستانی تازه و سرگرم‌کننده به روی پرده می‌آید. این انیمیشن سریالی که توسط «اریک راجرز» توسعه یافته و توسط «Titmouse» (استودیوی مشهور انیمیشن‌سازی) ساخته شده است، به معرفی شخصیت‌های جدیدی از این فرنچایز می‌پردازد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تیزر انیمیشن Angry Birds Mystery Island به انتشار رسید

صداپیشگی این اثر بر عهده بازیگران برجسته‌ای همچون «هاروی گویلن»، «کیت میکوچی»، «دومینیک موناهان» و «نسیم پدراد» است. در تیزر جزیره اسرارآمیز پرندگان خشمگین، شاهد ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز و سرشار از طنز و اکشن شخصیت‌های این فرنچایز محبوب در جزیره‌ای مرموز خواهیم بود.

این انیمیشن سریالی که به دنبال ارائه تجربه‌ای تازه و جذاب از دنیای پرندگان خشمگین است، بدون شک می‌تواند لحظات سرگرم‌کننده‌ای را برای مخاطبان رقم بزند. هشت قسمت ابتدایی این انیمیشن سریالی در تاریخ 21 مه 2024 (31 خرداد 1403) از طریق سرویس‌های آنلاین «Amazon Kids+» و «آمازون پرایم» منتشر خواهد شد.

داستان این انیمیشن سریالی بر محور سه جوجه پرنده به نام‌های «میا»، «رزی»، «باستر» و یک خوکچه به نام «همیلتون» می‌چرخد. آن‌ها برنده یک سفر مجلل به جزیره‌ای نزدیک محل زندگی‌شان می‌شوند، اما به اشتباه به جزیره‌ای ناشناخته می‌روند. حالا این گروه عجیب و غریب باید با همکاری هم، رازهای این جزیره‌ی عجیب را کشف کرده و راهی برای بازگشت به خانه پیدا کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تیزر انیمیشن Angry Birds Mystery Island چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا