اخبار روز سینما

تیزر فصل سوم سریال From منتشر شد

در آخرین اخبار هالیوود، تیزر فصل سوم سریال From منتشر شده است. شبکه MGM پلاس این تیزر را به اشتراک گذاشت و در طول آن، تصاویری از اتفاقاتی که در این فصل رخ می‌دهد، نمایش داده شد.

در تیزر فصل 3 سریال From ، «بوید استیونز» توسط گروهی به یک تیرک چوبی بسته شده و سپس با وحشتی عجیب مواجه می‌شود؛ زیرا یک عروسک مرموز و ترسناک در برابر او قرار گرفته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: تاریخ پخش احتمالی فصل سوم سریال From مشخص شد

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تیزر فصل سوم سریال From منتشر شد

فصل سوم سریال از جانب قرار است در پاییز امسال از شبکه MGM پلاس پخش شود. در لیست بازیگران این سریال، نام هنرمندانی مانند «هارولد پرینو»، «کاتالینا ساندینو مورنو»، «ایون بیلی»، «دیوید آلپی«، «الیزابت ساندرز»، «شان ماجومدر»، «اسکات مک‌کورد»، «ریکی هی»، «کلوئی ون لندشوت»، «پگاه غفوری» و «آوری کنراد» آمده است.

همچنین، «جان گریفین» نیز به عنوان کارگردان سریال در تولید فصل سوم بازمی‌گردد. انتظار می‌رود که فصل سوم From نیز مانند دو فصل قبلی، در 10 قسمت تولید شده و از شبکه MGM پلاس پخش شود.

داستان سریال From در یک شهر مرموز در آمریکا رخ می‌دهد، جایی که هر کسی که به آن ورود پیدا می‌کند، نمی‌تواند از آن خارج شود. ساکنان این شهر که قبلاً در آن گیر افتاده‌اند، سعی دارند راهی برای فرار از این شهر پیدا کنند. در این شهر، علاوه بر مهمانان جدید، ساکنان ترسناک و باستانی نیز وجود دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال From چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا