اخبار خودرو

تیپ جدید لاماری تحویل داده شد + قیمت

تیپ جدید لاماری تحویل داده شد + قیمت

شرکت آرین پارس موتور که چندی پیش بود لاماری ایما هیبرید (HEV) در سامانه وارداتی طی مراسمی این محصول جدید را به دست مشتریان خود رساند.

بر اساس آخرین گزارش خودرویی، تیپ جدید لاماری ایما به موتور هیبریدی مجهز شده و راحتی و ایمنی بیشتری را به مشتریان ارائه می دهد. اکنون این خودرو به دست مشتریان سامانه واردات رسیده و برخی از آنها فروش این کراس اوور وارداتی را در فضای مجازی با قیمت 2.8 تا 3.1 میلیارد تومان اعلام کرده اند.

عصر امروز شرکت آرین پارس موتور از سری اول. Lamarie Emma HEV وی طی مراسمی پلاک ملی را به مشتریان خود تحویل داد. به گفته مدیریت ارشد این شرکت، لاماری هیبرید بدون معطلی به دست خریداران رسیده و این شرکت قصد دارد سری بعدی این کراس اوور جدید را به همین شکل و بدون معطلی به مشتریان عرضه کند. علاوه بر این، آرین پارس موتور می خواهد این کراس اوور هیبریدی را در هفته های آینده مجدداً به فروش برساند.

مدیریت ارشد آرین پارس موتور در بحث خدمات پس از فروش لاماری ایما تیپ جدید اعلام کرد که ایما HEV دارای گارانتی 3 ساله یا 60000 کیلومتری بوده و باتری آن برای مدت زمان طولانی تری به بالا گارانتی می شود. تا 160000 کیلومتر از سوی دیگر، مشتریانی که بسته خدمات ویژه لاماری ایما هیبرید را انتخاب کرده اند، دو سال یا 20 هزار کیلومتر خدمات دوره ای رایگان دریافت خواهند کرد. همچنین تمامی نمایندگی های خدمات پس از فروش آرین پارس موتور از امروز آماده ارائه خدمات به لاماری ایما هیبرید هستند و مشتریان می توانند بدون نگرانی از تامین قطعات یدکی و خدمات از این محصول جدید استفاده کنند.

تست تصویری و بررسی لاماری اما جدید (HEV) در جدیدترین خودرو

موتور آرین پارس هیبریدی Lamari Ima که به تازگی به صورت رسمی معرفی شده است مجهز به موتور 1.5 لیتری توربو است که به همراه یک موتور الکتریکی، نیروی محرکه این خودرو را تشکیل می دهد. موتور بنزینی Lamari Ima HEV 168 اسب بخار قدرت با گشتاور 280 نیوتن متر تولید می کند. موتور بنزینی ظرفیت تولید حداکثر قدرت 174 اسب بخار و حداکثر گشتاور 300 نیوتن متر را دارد و قدرت از طریق گیربکس DHT برای خودروهای هیبریدی به چرخ های جلو منتقل می شود و هنگام استفاده از سیستم هیبریدی در این خودرو، مصرف سوخت ترکیبی 4. از 7 به 5.3 لیتر کاهش یافته است. ظرفیت باتری این خودروی هیبریدی تقریبا دو کیلووات ساعت است.

که در لاماری ایما هیبرید آرین پارس موتور دارای امکاناتی نظیر خنک کننده صندلی راننده، ماساژور و حافظه صندلی راننده، گرمکن صندلی جلو، ترمز دستی برقی، فرمان برقیAutohold، سیستم کنترل تراورس تپه، برق داخل صندوق عقب، سقف پانوراماصندلی های جلو برقی، دوربین 360 درجه، تنظیم حالت رانندگی، کروز کنترلدوربین ثبت رویداد، تهویه اتوماتیکسیستم تمیز کننده هوای کابین، روشنایی داشبورد، دکمه استارت، سنسور نور، سنسور باران، شش کیسه هوا 10 امتیاز کنترل پایداریسیستم کنترل حرکت سربالایی، رادار خط خوان، رادار نقطه کور و مجهز به هشدار برخورد از جلو می باشد.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا