اخبار روز سینما

جدول پخش سریال «سرزمین مادری» مشخص شد

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

تسنیم: بسیاری از رسانه ها اعلام کرده اند که خبری از فصل سوم «سرزمین مادری» نخواهد بود یا برخی به پخش فصل های قبلی این سریال اشاره کرده اند، اما پیگیری ها نشان می دهد که فصل سوم در حال آماده شدن است تا از شبکه سه سیمز پخش شد.

برخی رسانه ها در اخبار غیر رسمی خود از همان ابتدا «میهن» را اعلام کردند. اردیبهشت ماه ماه در حالی روی آنتن می رود که قبل از شروع ماه مبارک رمضان، تکلیف سریال از شبکه سه اعلام شد و همه می دانستند که سریال چند قسمتی ابوالقاسم طالبی چند صباحی روی آنتن می رود.

حتی برخی شبکه های مجازی در اقدامی عجیب از پخش نشدن فصل سوم این سریال خبر دادند. در همان روزها شایعه ای به گوش می رسید که کمال تبریزی در مصاحبه ای اعلام کرده بود «سرزمین مادری» سه فاز دارد که هر فصل حدود 20 قسمت و در مجموع 60 قسمت دارد.

از شب گذشته پخش فصل سوم سریال سرزمین مادری به عنوان سریال بلاتکلیف مطرح شده است. بازپخش فصل اول «سرزمین مادری» که پیش از این پخش شده بود برای باکس ساعت 18 شبکه سه بازتاب آنلاین شد.

پیگیری ها نشان می دهد که فصل سوم «سرزمین مادری» در حال اتمام کار پس از تولید است. جلوه های ویژه قوی دارد که مراحل پایانی را پشت سر می گذارد. بعد از پخش فصل اول و دوم «سرزمین مادری» پخش خواهد شد.

علاوه بر این، سریال «بادل» قرار است جایگزین «هفت سر اژدها» شود.

در فصل سوم «سرزمین مادری» اتفاقات سریال به سال های 56 و 57 می رسد و داستان وارد صحنه میانسالی رهی می شود، بنابراین آرش مجیدی جایگزین شهاب حسینی می شود که نقش شخصیت جوان را بازی می کند.

در فصل دوم شهاب حسینی جایگزین علی شادمان بازیگر نقش کودکی رهی شد.

علاوه بر مجیدی بازیگران دیگری چون کروش سلیمانی (در نقش سید حشمت)، سعید راد، گلچهرا سجادیه، بابک حمیدیان، مهران رجبی، حسین مهری، مجید سعیدی، حسین عابدینی و لیلا بهذری به ایفای نقش پرداخته اند.

این سریال با نام قبلی سرزمین کهن اول 3 بهمن سال 1392 آغاز شد و تا 24 ام بهمن در همان سال ادامه پیدا کرد اما پس از مدتی به دلیل عوارض قطع شد و پس از گذشت تقریباً یک دهه در بیستم پخش شد. مهر 1402 دوباره شروع شد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا