اخبار روز سینمابیوگرافی هنرمندانفیلم و سریال

جدیدترین تصویر همسر و فرزند هادی حجازی فر و بیوگرافی این بازیگر+ تصاویر

هادی حجازی فر (زاده ۳۱ خرداد 1355) بازیگر و فیلمساز سرشناس است. وی دانشجوی کارشناسی نمایش عروسکی پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران است و در سال ۱۳۷۷ به این دانشگاه پیوست.

او بازیگری را از زمان دانشجویی  با بازی در مزرعه پدری (1383) شروع کرد و در یک دهه بعد در فیلم‌های محمدحسین مهدویان، ایستاده در غبار (1394)، داستان نیمروز (1395) و «لاتاری» (1396) و ماجرای نیمروز: رد سرخ (1397) بازی کرد.

او برای نقش خود در داستان نیمروز نامزد سیمرغ بلورین برترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد. او نقش متفاوت‌تری در مجموعهٔ تلویزیونی پوست شیر (۱۴۰۱) نرا در مقایسه با آثار قبلی‌اش را ایفا کرد.

به گزارش چشمک، حجازی فر اولین فیلم خود با نام «موقعیت مهدی» در سال 1400 نوشت و کارگردانی کرد که در آن نقش افسر نظامی مهدی باکری را در جنگ ایران و عراق بازی کرد. این فیلم در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر نامزد 14 جایزه شد که از این میان پنج جایزه از جمله سیمرغ بلورین بهترین فیلم را از آن خود کرد. همینطور وی یکی از نویسندگان فیلم  آتابای (۱۳۹۸) به کارگردانی نیکی کریمی بود.

هادی حجازی فر بازیگری را آغاز کرد

در سال ۱۳۷۰ در سن ۱۵ سالگی در شهرستان خوی آذربایجان غربی فعالیت هنری خود را با تئاتر دانشجویی آغاز کرد و با نمایش فریاد تا نهایت در جشنواره کشوری برگزیده شد. هادی حجازی فر در یک دوره زمانی کوتاه در  سال۹۶-۱۳۹۵  بسیار موفق بود و نام او در بهترین و بحث برانگیزترین فیلم ها دیده می شد.

جدیدترین عکس همسر و فرزند هادی حجازی فر (+بیوگرافی)

هادی حجازی فر در مزرعه پدری بازی می کرد و مدتی دیده نشد تا اینکه در سریال «ایستاده در غبار» در نقش احمد متوسلان بازی کرد و نام و چهره اش مشخص شد. او به یکی از چهره های برجسته سینما تبدیل شد.

جدیدترین عکس همسر و فرزند هادی حجازی فر (+بیوگرافی)

هادی حجازی فر با حضور در فیلم هایی چون لاتاری ، دارکوب و ماجرای نیمروز از چهره های مشهور سینمای ایران است. موفقیت و شهرت هادی حجازی فر با (ماجروی نیمروز) آغاز شد. هادی حجازی فر علاوه بر بازیگری، کارگردانی را نیز پیشه اصلی خود می داند.

جدیدترین عکس همسر و فرزند هادی حجازی فر (+بیوگرافی)

ازدواج و همسر هادی حجازی فر

همسر هادی حجازی فر بازیگر نقش مهدی یکی از همکلاسی های او در دانشگاه بود که به بهانه کار در سریالی که برای شبکه ارومیه تولید شده بود با یکدیگر بیشتر آشنا شدند و در نهایت در سال 1383 ازدواج کردند. حاصل زندگی مشترک آنها پسری به نام هامون است.

جدیدترین عکس همسر و فرزند هادی حجازی فر (+بیوگرافی)

 

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا