اخبار روز سینما

جشنواره تنم پالو تا حدودی خلأهای معرفی استاد صابری فومنی را پر کرد.

معاون رسانه و امور عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از دو برابر شدن آثار ارسالی در جشنواره «طنز پهلو» خبر داد: طنز گل آقا نقش هدایت افکار عمومی را داشت.

به گزارش صفحه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرشاد مهدی پور شامگاه سه شنبه در مراسم هشتمین جشنواره طنز پهلوی بزرگداشت کیومرث صابری (گل آقا) در تالار ارشاد اسلامی فومن اظهار داشت: سطر پهلو این جشنواره خلأهای معرفی استاد صابری فومنی و این را پر کرد. روند باید ادامه یابد

معاون رسانه و امور عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه طنز گل آقا در سه دهه اخیر حرف اول را می زند، گفت: در گل آقا محتوای علمی و تخصصی در قالب طنز مشهود بود. “

مهدی پور با بیان اینکه مردم علاقه گسترده و عمیقی به طنز نشان می دهند، افزود: در حوزه طنز با چالش ها و کمبودهای زیادی مواجه هستیم که باید به مرور زمان به آنها پرداخت.

معاون رسانه و وزیر ارشاد اسلامی با تاکید بر لزوم ایجاد فضای آموزشی برای طنز و طنز تصریح کرد: نیاز به نگاه دانشگاهی، علمی و آموزشی در حوزه طنز بسیار محسوس است.

وی از ارسال 1200 اثر به جشنواره تنم پهلو خبر داد و افزود: در این دوره از جشنواره شاهد افزایش دو برابری آثار ارسالی از نظر حجم بوده ایم.

مهدی پور تشریح کرد که احیای رویدادهای فرهنگی و رسانه ای یکی این یکی از دستورالعمل های وزارت مستشاری کشور است. یکی یکی از برنامه های وزارت ارشاد توجه به این امر است.

معاون رسانه ای و تبلیغاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مرحوم صابری گفت: شعر طنز در جامعه بسیار حائز اهمیت است و مقام معظم رهبری مرحوم صابری به عنوان این رهبر معرفی شدند. طنز عالی که شایسته توجه است

مهدی پور با تاکید بر لزوم توجه به شعر طنز برای حل مشکلات کشور و نقد منصفانه در جامعه، گفت: شنیدن طنز گل آقایی برای افراد باخاطره بسیار خوب بود و حتی در دهه 70 در انتخابات ریاست جمهوری طنز مرحوم صابری. تاثیرگذار بود

چهره استاد کیومرث صابری فومنی باید در رسانه ملی مطرح شود

«سید محمدرضا خوشرو» مدیر شبکه نسیم سیما در مراسم هشتمین جشنواره طنز پهلوی بزرگداشت کیومرث صبری (گل آقا) در تالار ارشاد اسلامی فومن گفت: فومن زادگاه عارفان، بزرگان و اساتید و معلمان است. باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تلویزیون در خدمت طنزپردازان و طنزپردازان است، گفت: چهره کیومرث صابری فومنی باید در رسانه ملی به تصویر کشیده شود.

مدیر شبکه نسیم با تاکید بر ضرورت تحلیل چهره‌های مهم هنر و رسانه، تصریح کرد: طنز بیان روشن، سریع و موثر مشکلات و چالش‌ها است که در رسانه ملی کاربرد خاصی دارد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا