اخبار روز سینما

جشنواره سرود نوای شالی در آستارا به کار خود پایان داد

اولین جشنواره سرود نوای شالی با معرفی برگزیدگان و تجلیل از گروه های برتر شهرستان آستارا به کار خود پایان داد.

بازتاب آنلاین فرمانده سپاه ناحیه آستارا روز پنجشنبه در آیین اختتامیه این جشنواره در کانون امام خمینی (ره) گفت: این رویداد فرهنگی به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت بسیج کانون بسیج دانشجویی برگزار شد. هنرمندان و آموزش و پرورش. و خوشبختانه مهارت های کودکان و نوجوانان در قالب سرود مشخص شد.

سرهنگ بهزاد قنبری افزود: امروز می توان با زبان هنر دل ها را به دست آورد یکی نغمه ای از همین مهارت هاست و خوشبختانه در رویکردهای جشنواره به پرسش های اساسی نظام از جمله تبیین گام دوم انقلاب، مقاومت و استکبارستیزی نیز پرداخته شد.

بیژن خالق وردی پور مدیر آموزش و پرورش و فرهنگی آستارا نیز گفت: آنچه این جشنواره را از سایر جشنواره ها متمایز می کرد، تقویت حضور میدانی گروه های هنری با تمام توان و به فرموده رهبر انقلاب مواجهه و همراهی بود. مردم باید زبانشان را پیدا کنند و زبانشان هنری باشد و در همه زمینه ها بر اساس هنر جلوه کند.

یوسف هدایتی مسئول کانون بسیج هنرمندان آستارا نیز گفت: این رویداد در قالب طرح اردوگاه شهید آوینی برگزار شد و ظرف مدت دو ماه حدود 40 اثر به دبیرخانه جشنواره در معاونت فرهنگی و اسلامی ارسال شد. رهبری از آستارا.

وی افزود: کاوه سیدی مقدم و ژیلا جنگی مقدم به عنوان هنرمندان موسیقی آثار دریافتی را داوری کردند و در پایان گروه های فرندخت، شهید انصاری و میثاق مقام های اول تا سوم را کسب کردند و در بخش ویژه این جشنواره از سه گروه تجلیل شد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا