اخبار روز سینمااخبار ورزشی

جنجال کیم کارداشیان با رونالدو و مسی!

کیم کارداشیان یکی از محبوب ترین و پردرآمدترین سلبریتی های جهان است. به دلیل علاقه پسرش سنت به فوتبال، او اخیرا برخی از مسابقات را از نزدیک دنبال می کند و خود را با بازیکنان مشهوری مانند مسی و نیمار پیوند می زند. او در مصاحبه جدیدی که کارداشیان منتشر کرده، از اولین تجربیات خود به عنوان یک فوتبالیست صحبت کرده است.

من در ایتالیا بودم و ناگهان ارلینگ هالند را دیدم.» هیجان زده شدم و به سمت او رفتم. من به سرعت با پسرم تماس گرفتم تا به او بگویم چه کسی را تازه دیده ام. من خیلی هیجان زده بودم و مثل یک بازنده به نظر می رسیدم.» او سپس در مورد تیم مورد علاقه پسرش صحبت کرد و اینجا بود که سوت او به صفحات ترول فوتبال رسید. پسرم عاشق فوتبال است. او هر پخش فوتبالی از بازیکنان مورد علاقه اش را تماشا می کند.

به خاطر او باید فوتبال ببینم و بازیکنان مورد علاقه اش را بشناسم. او به شدت عاشق کریستیانو رونالدو است و به همین دلیل است که ما قطعا طرفدار اینتر میامی هستیم. بازی چند تیم را از نزدیک تماشا کردیم. مثلاً پاری سن ژرمن که هواداران زیادی در آن حضور داشتند و آرسنال که جو کاملاً متفاوتی وجود داشت. همه چیز خوب بود.”

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا