اخبار ورزشی

حسینی و بیرانوند، ۲ بازیکن اصلی در شهرآورد پیش رو هستند!/ استقلال شرایط فنی بهتری دارد یا پرسیپولیس؟

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، در چارچوب مرحله نهایی جام حذفی، تیم های استقلال و پرسپولیس از ساعت 18:30 (احتمال تغییر ساعت نیز وجود دارد) روز چهارشنبه ۱۰ خرداد در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند. با وجود اینکه شهرآورد همیشه جذابیت و حواشی زیادی دارد، دیدار سرخابی ها در فینال جام حذفی برای اهالی فوتبال هیجان انگیزتر است و از این رو هر دو تیم به دنبال ارائه یک بازی زیبا خواهند بود.

در مورد شرایط شهرورد مصاحبه ای دارم منصور رشیدی بازیکن سابق استقلال ما آن را داشتیم که در ادامه می توانید جزئیات آن را بخوانید.

پرسپولیس با فراز و نشیب به جام رسید

تیم استقلال امسال شرایط متفاوتی داشت. آبی ها تا هفته های اول لیگ هماهنگ نبودند و از هفته هشتم پیشرفت کردند. قائدی در چند بازی ناکام ماند و سپس ستاره شد. حسینی هم چنین شرایطی را تجربه کرد و پس از مدتی انتقاد، در چند بازی شاگردان ساپینتو را نجات داد. استقلال در این فصل در بعضی رقابت‌ها خوب ظاهر نشد و نمونه بارز آن بازی با پرسپولیس بود اما در انتهای لیگ، امیدوارکننده بازی کرد. پرسپولیس از کادر مربیگری، بازیکنان و مدیریت خوبی نیز برخوردار است و با وجود فراز و نشیب هایی که داشت با کسب امتیازات لازم به مقام قهرمانی دست یافت.

آبی ها به خوبی کناره ها را کنترل کردند

قطعا حواشی مدیریتی استقلال روی عملکرد آبی ها تاثیرگذار است اما بازیکنان ساپینتو به خوبی آن را کنترل کردند. در حال حاضر استقلال در حال رشد است و بازی خوبی را شاهد خواهیم بود.

ساپینتو یک تیم فنی دارد

همیشه اتفاقات فوتبالی وجود دارد، شرایط شهرآورد در گذشته قابل مقایسه با دربی پیش رو نیست، اما استقلال از نظر فنی بهتر از سایر تیم های لیگ بوده و مهاجم‌های این تیم نیز در مقایسه با پرسپولیس زهردارتر از قرمزپوشان هستند.

حسینی و بیرانوند نقش تعیین کننده ای در شهرورد دارند/ استقلال شرایط فنی بهتری دارد

دروازه بان ها نقش تعیین کننده ای خواهند داشت

دروازه بان های دو تیم از بازیکنان شاخص و حاضر در تیم ملی هستند. بیرانوند در چندین دیدار آماده نبود و عملکرد حسینی در مقطعی از فصل مورد انتقاد قرار گرفت. در مجموع این دو بازیکن در بازی تعیین کننده خواهند بود زیرا پرسپولیس بازی هجومی انجام می دهد و استقلال با بازیکنانی مثل قائدی می تواند خطری برای قرمزپوشان باشد.

مدافعان قرمز قابل اعتمادتر هستند

خط دفاعی پرسپولیس کمی قوی تر و هماهنگ تر است. خط دفاعی استقلال فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشته است و اگر عملکرد حسینی نبود امتیازات زیادی را از دست می داد. در واقع این بازیکن در مقطعی از فصل، ستاره تیمش بود.

حسینی و بیرانوند نقش تعیین کننده ای در شهرورد دارند/ استقلال شرایط فنی بهتری دارد

داوران هم مانند بازیکنان حق دارند اشتباه کنند

آبی ها معتقدند داوران خارجی بهتر قضاوت می کنند چون برخی داوران ایرانی علایق رنگی دارند اما به نظر من اگر VAR به این کشور بیاید شرایط بهتر می شود. داوران ایرانی خوب هستند و همانطور که بازیکن اشتباه می کند، داور هم حق اشتباه دارد و به نظر من داوران خوب می توانند این بازی را قضاوت کنند.

چون در استقلال رشد کرده‌ام، علاقه دارم آبی‌ها پیروز میدان باشند، اما بازی دشواری پیش روی آن‌ها است و پرسپولیس تیم دست‌وپابسته‌ای نیست.

حسینی و بیرانوند نقش تعیین کننده ای در شهرورد دارند/ استقلال شرایط فنی بهتری دارد

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا