اخبار روز سینما

حضور بهترین بازیکنان در فینال فینالیست های «شب های مافیا»؛ زودیاک” | در صورت جدایی محمد بحرانی در انتظار یک مسابقه تاثیرگذار

فینال فینالیست های «شب های مافیا، زودیاک» با حضور بهترین بازیکنان فصل اول و دوم از جمله فرزاد فرزین، علیرضا بیرانوند، سعید مهری، بهار قاسمی، سروش رفیعی در قالب سه نفر منتشر می شود. مسابقات چشمگیر ترکیب شرکت کنندگان نوید یک اوباش چشمگیر را می دهد، اگر محمد بحرانی با حرف های احساسی و غیرضروری خود از هیجان کم نکند.

به گزارش بازتاب آنلاین، پس از جشن گرفتن سه فینال، رئالیتی شو «شب های مافیا، زودیاک» به فینال فینالیست ها راه یافت، بنابراین بهترین بازیکنان این دو فصل در سه مسابقه چشمگیر با هم به رقابت خواهند پرداخت.

علیرضا بیرانوند، سروش رفیعی و سعید مهری سه فوتبالیست حاضر در فصل دوم که پدیده‌های این فصل بودند در کنار مریم مومن، باربد بابایی، بهرنگ علوی، سام درخشانی، بهار قاسمی، شیدا خلیق و فاطمه بهارمست هستند. فینالیست های فینال فرزاد فرزین را نیز باید به این گروه اضافه کرد یکی او یکی از بهترین بازیکنان فصل اول بود.

رئالیتی شو «شب های مافیا، زودیاک» یکی از محصولات فیلمو است و به کارگردانی محمدرضا رضاییان آماده اکران است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا