اخبار روز

خبر خوب برای آموزش و پرورش، به ویژه برای معلمان و مربیان.


به گزارش مانیبان؛ به گزارش ایسنا، آزمون استخدامی مشاغل معلمان و هنرآموزان وزارت آموزش و پرورش در سال 1403 در حالی که فردا جمعه 28 اردیبهشت ماه ماه است بر اساس اعلام معاون آموزشی وزیر آموزش و پرورش، 381 هزار و 246 داوطلب در 37 رشته کارگری شرکت می کنند که از این تعداد 24 نفر. آنها آموزش هنری و 13 رشته کار منشی هستند.

در این آزمون که 24 هزار و 889 نفر از سازمان کارگزینی اداری جذب شده اند، 250 هزار نفر زن و مابقی مرد هستند که روز جمعه به رقابت می پردازند.

نسبت توانمندی ثبت نام شدگان در آزمون مشاغل دبیری و هنرآموزی 15.3 است که بیشترین آمار ثبت شده در استان تهران است.

بر اساس اظهارات معاون وزیر، نتایج این آزمون در هفته سوم خردادماه با موافقت سازمان سنجش و در دهه گذشته اعلام می شود. خرداد فرآیند ارزشیابی آزمون برای جذب معلمان واجد شرایط انجام می شود.

هزار و 716 مرکز در سراسر کشور با بیش از 10 هزار ارزیاب در سه نوبت کار سنجش ظرفیت پذیرفته شدگان را انجام می دهند.

بالاخره آنهایی که پذیرفته شدند تیر، مرداد و شهریور در کلاس های دانشگاه فرهنگیان، استاد شهید رجایی آموزش های لازم برای سال تحصیلی جدید را می بینند.

وزیر آموزش و پرورش همواره از پیش بینی استخدام 72 هزار نفر در آموزش و پرورش می گوید که این تعداد در آموزش و پرورش در آزمون های مختلف گزینشی اعم از گروه ابتدایی، گروه معلم، هنرآموزان و حوزه آموزشی استفاده می شود. . و گروه تربیت بدنی


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا