اخبار روز

خودروهای هر کشور به چه چیزی معروف هستند؟ (+عکس)

خودروهای هر کشور به عوامل مختلفی از جمله طراحی، کیفیت و دوام، مهندسی، اقتصادی و یا حتی تاریخچه و خاستگاه برند سازنده خود معروف هستند.

آلمان

به گزارش پدال، تعداد خودروهای آلمانی در دنیا بیشتر است فناوری و مهندسی آنها به پیچیده و جدید بودن معروف هستند. به طور طبیعی رسیدگی خودروهای آلمانی نیز معروف هستند.

فرانسه

از دهه 1960 تا 1980، شرکت های خودروسازی فرانسوی موفق به تولید خودروهای محبوب و نوآورانه شدند که توجه گسترده ای را در بازارهای جهانی به خود جلب کرد. به عنوان مثال پژو 205 خودروی کوچک و خوش ساختی بود که در دهه 1980 توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

طراحی شیک و عملکرد خوب این خودرو باعث محبوبیت آن در اروپا شد. همچنین سیتروئن 2CV یکی یکی از معروف ترین خودروهای فرانسوی است. این خودروی کوچک و سبک در دهه های 1940 و 1980 تولید شد یکی این خودرو یکی از خودروهای نمادین فرانسه محسوب می شود. طراحی منحصر به فرد و اقتصادی آن توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرد.

شاید امروزه خودروهای فرانسوی در مقایسه با رقبای کره ای، ژاپنی و … جذابیت خاصی نداشته باشند، اما نباید فراموش کرد که نیم قرن پیش خودروهای فرانسوی نه تنها در اروپا بلکه در سراسر جهان محبوبیت داشتند، پس بهتر است آنها را با هم مقایسه کنیم. ماشین های فرانسوی با آشغال با گذشته ای درخشان توصیف کردن!

خودروهای هر کشور به چه چیزی معروف هستند؟

آمریکا

به محض اینکه نام ماشین آمریکایی به میان می آید، ناخودآگاه به فکر ماشین های عضلانی می افتد با شکوه در امتداد انرژی بالا و مصرف سوخت بالا آنها سقوط می کنند اگرچه محصولات آمریکایی دیگر شکوه چند دهه پیش را ندارند. اما همچنان توانایی رقابت با رقبای آسیایی و اروپایی را دارند. در آینده، تسلا می تواند به جای خودروهای عضلانی، نماد خودروهای آمریکایی باشد.

خودروهای هر کشور به چه چیزی معروف هستند؟

انگلستان

در ابتدا ممکن است فکر کنید که انگلستان در صنعت خودروسازی چندان قوی نیست، اما این را می دانید لوکس ترین ماشین های دنیا ساخت انگلستان است. بنتلی، رولزرویس، استون مارتین، رنج روور و جگوار شرکت های انگلیسی هستند که محصولات نخبه و لوکس دارند.

خودروهای هر کشور به چه چیزی معروف هستند؟

ژاپن

برای آشنایی با خصوصیات خودروهای ژاپنی کافی است به چند عکس یا فیلم از نحوه استفاده از این خودروها در کشورهایی مانند استرالیا یا امارات نگاه کنید. به جرات می توان گفت که هیچ خودرویی مانند خودروهای تویوتا، هوندا و نیسان وجود ندارد قوی و بادوام و از دست دادن ارزش کم نیستند. البته برخی از برندهای ژاپنی مانند لکسوس یا اینفینیتی خودرو تولید می کنند کیفیت خوب و لوکس صلاحیت هم دارند.

خودروهای هر کشور به چه چیزی معروف هستند؟

ایتالیا

به محض شنیدن نام ایتالیا، یاد خودروهای سوپر اسپرتی مانند لامبورگینی و فراری می افتیم. ماشین های ایتالیایی به علاوه عملکرد بالا، طراحی بسیار زیبا و شیک دارند. وقتی به طراحی محصولات شرکت هایی مانند لامبورگینی، فراری، مازراتی و آلفارومئو نگاه می کنیم، می توانیم به شگفتی طراحی پی ببریم.

خودروهای هر کشور به چه چیزی معروف هستند؟

سوئد

ولوو یک شرکت چند ملیتی سوئدی است که فعالیت اصلی آن تولید خودروهای سنگین است. اما این شرکت خودروهای سبک نیز تولید می کند. در سرتاسر جهان از ساخته های ولوو بیشتر به عنوان خودرو یاد می شود امنیت بالا ولوو همیشه ایمنی خودروهای خود را ارزیابی و آزمایش کرده و استانداردهای ایمنی را به طور منظم بهبود بخشیده است. به طور کلی خودروهای ولوو مانند یکی آنها ایمن ترین خودروهای موجود در بازار محسوب می شوند و در اکثر تست های ایمنی جهانی عملکرد بسیار خوبی داشته اند.

خودروهای هر کشور به چه چیزی معروف هستند؟

چین

در بیشتر نقاط جهان هیچ کس چیز زیادی در مورد خودروهای چینی نمی داند، اما در ایران همه خودروهای چینی را می شناسند. از خودروهای چینی در ایران بیشتر به عنوان خودرو یاد می شود پر زرق و برق، اما پست و جعلی شناخته شده اند

خودروهای هر کشور به چه چیزی معروف هستند؟

ایران

برای توصیف خلاقیت خودروسازان داخلی، فقط دو کلمه کافی است: بدنه حلبی و کیفیت وحشتناک مورد نیاز!

خودروهای هر کشور به چه چیزی معروف هستند؟

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا