اخبار روز سینما

داستان اولین ملاقات عاشقانه رضا داوود نژاد و همسرش


به گزارش مگتو رضا داوودنژاد بازیگر سرشناس ایرانی بود. رضا داودنژاد ۱۳ فروردین امسال دار فانی را وداع گفت. رضا داوودنژاد بازیگری را از شش سالگی آغاز کرد. رضا داوودنژاد سال ها پیش با غزل بدیعی ازدواج کرد. رضا داوود نژاد سال هاست که از بیماری و مشکلات کبدی رنج می برد. گفتگوی کوتاهی از رضا داودنژاد و همسرش را در زیر می خوانید.

ریزا: داستان آشنایی ما به خواهرانمان برمی گردد. 8 سال پیش خواهرم زهرا به خانه عسل بدعی دعوت شد. اولین بار که غزل را می بیند به غزل می گوید بیا عروس ما شو (می خندد).

غزال: البته 4 سال از این صحبت ها گذشت تا اینکه با رضا آشنا شدم.

ریزا: بله، من وقتی غزل را برای اولین بار 4 سال پیش دیدم، دوست داشتم (هر دو می خندند)… یادم هست وقتی غزل را دیدم همه دوستانم به من می گفتند غزل؟ هرگز! اغلب به من می گفتند که غزال ازدواج فیلم را دوست ندارد. اما یک راه حل وجود دارد نبود (می خندد).

غزل گفت جنسیتت اینجوریه!

آیا به خاطر ازدواجتان تصمیم به کاهش وزن گرفته اید؟

نه، اتفاقاً وقتی با غزل آشنا شدیم، من در بالاترین وزن عمرم بودم، آن زمان 187 کیلو بودم. از همه مهمتر اعتماد به نفسم بیشتر شد. من با چاقی مشکلی نداشتم، شاید به همین دلیل وزنم بالا رفته بود.

گفتیم شاید کاهش وزن یکی از شروط ازدواج شما باشد.

نه، بعد از دوران آشنایی و نامزدی، تصمیم گرفتم وزن کم کنم. اتفاقا غزال وقتی لاغر شدم شاکی شد. به پدرم گفت که رضا را به من قالب زد… این چینی است. وقتی دیدمش چاق شده بود.

چقدر طول کشید تا همدیگر را بشناسید و ازدواج کنید؟

2 سه شنبه مهر ما 2 سال پیش عروسی داشتیم.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا