اخبار روز سینما

داستان زندگی رضا عطاران در تلویزیون/زمان پخش







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، سریال ایرانی «بادل» به کارگردانی علیرضا مسعودی و سریال های خارجی «دکال» و «سرگردان» با بازی بازیگرانی چون شهرام قیدی، هادی عامل هاشمی، داریوش سلیمی، اصغر حیدری، ساعد هدایتی پخش می شود. در تلویزیون اشکان اشتیق، فرزانه سهیلی، ابوالفضل رجبی و پریسا مقتدی به ایفای نقش پرداخته اند.

این سریال درباره زندگی مردم محله‌ای است و خانواده‌ای را به تصویر می‌کشد که نسل‌ها پیش حرفه عطاری را انجام می‌دهند، اما تغییر روزگار آنها را با چالش‌هایی مواجه می‌کند. نام شخصیت اصلی این سریال رضا عطاران است.

سریال بدل به کارگردانی علیرضا مسعودی معروف به علی مشهدی راهی تلویزیون می شود. این سریال که قرار بود یکی از ویژه برنامه های عید نوروز باشد، بعد از هفت سر اژدها ساخته ابوالقاسم طالبی روی آنتن می رود.

مجموعه طنز «بادل» از جمعه 7 اسفند اردیبهشت ماه ماه و با اتمام سریال Seven Heads of Dragons شبکه سه، هر شب حوالی ساعت 20:30 از شبکه سه پخش می شود.

یکی یکی از نکات جالب در تاریخ این سریال نام خانوادگی «آتاران» و یکی او یکی از شخصیت های اصلی داستان به نام رضا عطاران است.

علی مشهدی به عنوان کارگردان این سریال گفت: داستان و اتفاقات سریال بدل در سال 1402 می گذرد و به خانواده ای از نسل عطاران برمی گردد. بنابراین نام خانوادگی او «آتاران» است، مانند شخصی که آهنگر نامیده می شود، نام خانوادگی او «ی» و «آهنگری» نامیده می شود.

وی در مورد اینکه چرا نام پسر را از خانواده رضا عطاران گرفته اند و آیا از نام بازیگر سرشناس رضا عطاران استفاده می شود، تاکید کرد: شهرام قائدی در خانواده عطاران نقش پدر، پریسا مقتدی همسر و عرفان را بازی می کند. آصفی با نام رضا عطاران نقش پسر خانواده را بازی می کند. هیچ استفاده ابزاری نداشت، با اینکه با رضا عطاران رابطه نزدیکی دارم، از او اجازه خواستم که شخصیتمان را رضا عطاران بنامم.

این کارگردان و نویسنده برجسته طنز تلویزیون ابراز امیدواری کرد که تلویزیون بتواند در عرصه طنز بدرخشد و مخاطب را به دورانی ببرد که بهترین طنز پردازان تلویزیون کار می کردند و بسیاری از کمدین های خیابانی تلویزیون جزو این طنزپردازان و کمدی ها بودند.




آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا