اخبار روز سینما

داستان شایعه نامزدی و ازدواج هانده ارچل چیست؟

نامزدی هانده ارچل ، بازیگر محبوب ترکیه‌ای با هاکان سابانچی ، یکی از ثروتمندترین افراد ترکیه، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

ازدواج این دو ستاره مشهور، بدون شک یکی از مهم‌ترین رویدادهای دنیای سلبریتی‌های ترکیه در سال جاری خواهد بود. بسیاری از طرفداران «هانده ارچل» مشتاقانه منتظر جزئیات بیشتر از این رابطه هستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


داستان شایعه نامزدی و ازدواج هانده

«ارچل»، متولد 24 نوامبر 1993(3 دی 1372)، بازیگر و مدل محبوب اهل ترکیه است. او که در استانبول چشم به جهان گشود، با بازی در سریال‌های پرمخاطب، قلب میلیون‌ها بیننده را در سراسر جهان تسخیر کرد.

«ارچل» در سال 2011 با حضور در مسابقه زیبایی بهترین مدل ترکیه قدم به دنیای هنر گذاشت و در همان سال، اولین نقش خود را در سریال Güneşin Kızları (دختران آفتاب) تجربه کرد. این سریال سکوی پرتاب او به سوی شهرت بود و استعداد بازیگری او را به رخ مخاطبان کشاند.

داستان شایعه نامزدی و ازدواج هانده ارچل چیست؟

نام او با نقش‌های ماندگار در سریال‌های محبوب گره خورده است. او در سریال Aşk Laftan Anlamaz (عشق حرف حالیش نمیشه) در کنار «بوراک دنیز»، زوجی رمانتیک و محبوب را تشکیل داد و در سریال Sen Çal Kapımı (تو در خانه‌ام را بزن) مقابل «کرم بورسین» به ایفای نقش پرداخت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی داستان شایعه نامزدی و ازدواج هانده چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا