اخبار روز

دانشگاه علامه طباطبایی به اخراجی های آمریکایی کمک می کند!

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی از حمایت دانشجویان و اساتید آمریکایی از مردم مظلوم فلسطین و اخراج آنها از دانشگاه ها و اعلام آمادگی این دانشگاه برای ارائه بورسیه تحصیلی، کلاس زبان فارسی و امکان شرکت در همایش های دانشگاهی برای آنها خبر داد.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی از آمادگی خود برای اعطای بورسیه و آموزش زبان فارسی به دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکایی حامی فلسطین خبر داد.

به گزارش فارس، مدتی است که دانشجویان دانشگاه های آمریکا و اروپا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین دست به تظاهرات زده اند و اعتراضات گسترده آنها به گوش جهانیان رسیده است.

در همین رابطه عبدالله معتمدی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی خبرگزاری فارس گفت: این اتفاق بی سابقه ای است که بیداری واقعی را در فضای دانشگاه نشان می دهد.

وی افزود: با توجه به اتفاقات پیش آمده، دانشگاه علامه طباطبایی آمادگی دارد سوابق تحصیلی اساتید و اساتید علوم انسانی دانشگاهیان آمریکایی را که برای پذیرش حذف شده اند، بررسی کند.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی افزود: حتی حاضریم این افراد را در نشست های علمی دانشگاه دعوت کنیم تا از ارزیابی ها و تجربیات آنها در مورد اتفاقاتی که در کشورهای اروپایی و آمریکایی می گذرد استفاده کنیم.

معتمدی در ادامه گفت: در صورتی که رشته تحصیلی این افراد با رشته تحصیلی ارائه شده در دانشگاه علامه طباطبایی همخوانی داشته باشد، آمادگی اعطای بورسیه تحصیلی به این دانشجویان را داریم و حتی آمادگی داریم از طریق وبینارها و فضای مجازی در برخی موارد زبان فارسی را به آنها آموزش دهیم. دوره های آموزشی، تا بتوانند فارسی یاد بگیرند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا