اخبار روز سینما

دختر پژمان بازغی در مراسم افتتاحیه فیلم ‘مقیمان ناکجا’ حضور یافت! /با دیدن این عکس باور نمیکنید این خانم دختر آقای بازیگرباشد!

یک عکس جدید از دختر پژمان بازغی، بازیگر مشهور و معروف ایرانی که به طور ناگهانی قدش را افزایش داده و بزرگ شده است، در فضای مجازی منتشر شد.

یک عکس جدید از دختر پژمان بازغی، بازیگر مشهور و معروف ایرانی که به طور ناگهانی بزرگ شده و قدش رافزایش داده است، در فضای مجازی منتشر شده ووجه مخاطبان را به خود جلب کرده است. این عکس مربوط به مراسم افتتاحیه فیلم “مقیمان ناکجا” به کارگردانی شهاب حسینی در پردیس چارسو است.

دختر پژمان بازغی در مراسم افتتاحیه فیلم 'مقیمان ناکجا' حضور یافت! /با دیدن این عکس باور نمیکنید این خانم دختر آقای بازیگرباشد!

دختر پژمان بازغی در مراسم افتتاحیه فیلم 'مقیمان ناکجا' حضور یافت! /با دیدن این عکس باور نمیکنید این خانم دختر آقای بازیگرباشد!

پژمان بازغی در تاریخ ۱۹ مرداد سال ۱۳۵۳ در یک خانوادهٔ پنج نفره در تهران به دنیا آمد. در دوران کودکی، به دلیل شغل پدرش، در شهرهای مختلف زندگی کرده است و همسر سابق او مستانه مهاجر، تدوین‌گر سینما بوده است.و همچنین در چند برنامهٔ تلویزیونی به عنوان مجری حضور داشته است، از جمله برنامه‌های “چند درجه”، “کودک شو” و برنامهٔ سال تحویل ۱۳۹۶ شبکهٔ دو سیما.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا