اخبار روز

دیدار 40 نفر از مربیان کُرد با مقام مقام معظم رهبری/معلم مستحکم ترین معلم بشریت است.

به گزارش خبرگزاری مگتو از سنندج، نظمی جلال مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان همزمان با هفته معلم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در چهار مرحله مدرسه ای، منطقه ای، استانی و کشوری با نظرات و نظرات برگزار می شود. در حال اجرا ویژگی این برنامه نسبت به سال گذشته این است که در دو حوزه معلم و عوامل کیفی در هفته معلم اجرا می شود.

وی ادامه داد: مشارکت بیش از 4 هزار و 500 فرهنگی کردستان در برنامه شناسایی معلمان نمونه، 2 هزار و 500 فرهنگی در سطح منطقه، 51 معلم استانی شامل 19 نفر در مقطع ابتدایی و 16 نفر در دانش آموزان متوسطه اول و پایه دوم. دانش آموزان و همچنین چهار معلم در گروه به سطح ملی راه یافتند.

ناظمی جلال ادامه داد: چهار نفر از برگزیدگان استانی به مرحله کشوری راه یافتند که آرمان حسنی معلم مقطع ابتدایی زاویه به عنوان یکی وی از بین 20 معلم نمونه کشور انتخاب شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان در هفته تکریم مقام معلم به اجرای برنامه های آموزشی پرداخت و گفت: دیدار 40 نفر از فرهنگیان کردستانی با مقام معظم رهبری، ندای تشکر همزمان از معلمان سراسر کشور، دیدار کارکنان شایستگی مقام معلم در استان با حضور نماینده ولی فقیه، دانش آموزان و اولیای آنان ضمن تجلیل از معلمان، تجلیل و دیدار با فرهنگیان بازنشسته، پوشش قبور شهدا، همزمان با سراسر کشور دیدار سراسر کشور با خانواده های معزز شهدای فرهنگی، برپایی سفره عبادت تعلیم و تربیت کردستان در نماز جمعه شهرستان ها و برگزاری برنامه نمادین روز معلم در شهرستان ها و حضور معلمان نمونه استان در سطوح مختلف. برنامه های رادیویی و تلویزیونی مرکز شهدا و سیما کردستان.

ناظمی جلال به بیان جایگاه معلم پرداخت و افزود: معلم با توجه به مسئولیتی که بر عهده دارد باید با کمال و درایت این مسئولیت سنگین را به عهده بگیرد. معلم قطعا پایدارترین واژه و پایدارترین مربی برای مردم است.

وی خاطرنشان کرد: معلمان عزیز در ۴۳ سال عمر پرافتخار انقلاب بنیادین نقش خود را به درستی ایفا کرده و به دستاوردهای بسیاری در این زمینه دست یافته اند.

وی به بیان روز هفته بزرگداشت مقام معلم در سال جاری پرداخت و تصریح کرد: 12 اردیبهشت ماه در این ماه به نام نور مقدس تجدید میثاق با امام و شهدا در روز پنجشنبه سیزدهم برگزار می شود. اردیبهشت ماه به نام فرزانه فصل قدردانی از معلمان مجرب جمعه 14 اردیبهشت ماه به نام ایثار در مراسم دعای روز شنبه شانزدهم از معلمان از دست رفته و شهید یاد می کنیم. اردیبهشت ماه قدم های پیامبران با تقدیر از معلمان با نقش برجسته تربیتی در روز دوشنبه 17 اردیبهشت ماه از طرف پاک جوهران تقدیر از جهادگران و معلمان تربیت بدنی و 18 اردیبهشت ماه با تشکر از معلمان، محققان و هنرمندان، آینده در دستان شماست.

46

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا