اخبار روز

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار تشدید سرکوب تظاهرکنندگان حامی فلسطین شد.

در حالی که تعداد بازداشت‌های تظاهرات دانشجویی در حمایت از غزه در آمریکا به بیش از 2200 نفر رسیده است و سرکوب پلیس علیه معترضان افزایش یافته است، مایک جانسون، رئیس جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا خواستار مجازات‌های جدید علیه تظاهرکنندگان شد. .

در شرایطی که سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس افزایش یافته و تعداد دستگیری ها در دانشگاه ها 2200 نفر افزایش یافته است، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار مجازات جدید برای معترضان شد.

گزارش چیزی مهر به دنبال تعلیق و دستگیری بیش از 100 تظاهرکننده حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیا نیویورک، اعتراضات دانشجویی در سراسر ایالات متحده گسترش یافت و علیرغم ماهیت مسالمت آمیز این اعتراضات، مقامات آمریکایی اکنون در تلاش هستند تا با استفاده از این تظاهرات فشار وارد کنند. از دیگر ابزارهای جلوگیری از تظاهرات، دانشجویان از غزه حمایت می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر مایک جانسون، رئیس جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا خواستار فشار بر دانشگاه های این کشور برای جلوگیری از ادامه اعتراضات در حمایت از نوار غزه شد.

نشریه آمریکایی اکسیوس روز شنبه گزارش داد که رئیس کنگره آمریکا اعلام کرده است که گزینه های قانونی برای افزایش فشار بر مقامات دانشگاه وجود دارد و به عنوان مثال لغو معافیت های مالیاتی و لغو ویزای دانشجویی باید از جمله گزینه های ممکن برای مقابله با این موضوع باشد. معترضان

این مقام آمریکایی مدعی شد که دانشجویان خارجی که با گروه هایی مانند حماس همدردی می کنند، حق حضور در آمریکا را ندارند.

لازم به ذکر است که دانشجویان حامی فلسطین دانشگاه کلمبیا در ابتدای اعتراض خود خواستار شفافیت بودجه دانشگاه شدند و پولی دریافت نکردند و در پروژه های مرتبط با رژیم صهیونیستی سرمایه گذاری نکردند. آنها همچنین خواستار عفو سایر دانشجویان یا اساتیدی شده اند که به دلیل اعتراضات خود در ماه های اخیر جریمه، تعلیق یا اخراج شده اند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا