سبک زندگی

رابطه تازه سحر دولتشاهی و پیمان معادی صدای برخی‌ها را درآورد!

بهترین: حدود دو ماه است که سریال «عفی تهران» به کارگردانی سامان مقدم در نمایش خانگی عرضه شده است. در این اثر چالش های زندگی آرمان بیانی (پیمان معادی)، منتقد سینما که قرار است اولین فیلم خود را بر اساس داستانی جنایی کارگردانی کند، به نمایش گذاشته شده است.

ولی یکی یکی از نکات مهم فیلمنامه برخورد او با مژگان مشتاق (سحر دولتشاهی) است. جایی که در روند درمان آرمان توسط او، تنش های عاطفی ظاهر می شود. کاربران نیز واکنش های متفاوتی نسبت به این موضوع نشان دادند، اما بیشتر نظرات در راستای همین کارگردان این سریال بیان شد و به نظر می رسد قرار گرفتن چنین موضوع متفاوتی در سریال را یکی از نقاط قوت اثر می دانند.

صبا در توییت خود نوشت: آقای سامان مقدم مدیر افعی تهران ای کاش این توییت یه جوری به دستتون می رسید! بدانیم چه ضربه بزرگی به روان درمانی و تلاش طولانی مدت درمانگران تحصیل کرده، با اخلاق و حرفه ای در این کشور زده اید. در اواسط درمان، مراجع وارد یک رابطه عاطفی با درمانگر می شود و جالب ترین نکته این است که درمانگر کاملا مشتاق این رابطه است و آن را می پذیرد!

آقای مقدم ای کاش می دانستید چه تصویر اشتباهی از اتاق درمان، درمانگر و بیمار ارائه می کردید. کاش می دانستی اگر کسی قصد کمک گرفتن از یک درمانگر (مخصوصا یک درمانگر زن) را داشته باشد، اکنون چه فکری می کند! با صرف هزینه های میلیاردی برای حضور بازیگران و ستاره های مطرح در سریال هایی با سناریوی فوق العاده ضعیف، ده ها میلیون هزینه برای مشاوره با چند روانشناس می کردید، راه دوری نمی رفتید!

و حالا به جنجال کاربران بر سر این توییت خبرساز می رسیم:

اسماعیل در رد نظر صبا می نویسد: حالا افعی تهرانی که شاید از نظر کیفی رتبه اول نباشد اما چه زمانی واکنش کاسب ها و کسب و کارهای مختلف به چهار فیلم و سریال در ایران ختم می شود، آن هم مشکل ساز است. اگر «بدنه روان درمانی» اینقدر نگران است، بهتر است به یک سری مسائل درونی این صنف بپردازیم.

گالیله پیشنهاد داد: من سال هاست سریال های ایرانی را نمی بینم اما اگر داستان سریال افعی تهران واقعاً در مورد رابطه درمانگر و مراجعه کننده باشد، باید بگویم کپی برداری از فیلم عالی “یک روش خطرناک” است. پیشنهاد می کنم اگر این فیلم را ندیده اید حتما ببینید.

رابطه جدید سحر دولتشاهی و پیمان معادی صداها را درآورد!

فرانکو همچنین از انتقاد اصناف شکایت می کند: شوکران (پرستاران)، خانه ای روی آب (پزشکان)، گناه فرشته (وکلا) و… هم اکنون نیز صدمات جبران ناپذیری بر پیکر روان درمانی وارد می کند. لطفا پاسدار عقل ملت نباشید!

گیتا نیز این موضوعات را به طور جداگانه مورد بحث قرار داده است: دوستان نویسنده/کارگردان مسئول اخلاق اجتماعی نیست. رشته هنر و حوزه اخلاق دو حوزه مجزا هستند. موسسه ای که ضربه بزرگی به روان درمانی زد جای دیگری است.

سیا به سامان مقدم هم حق داد: من اصلا این سریال رو ندیدم ولی چرا هر فیلم و سریالی که می سازن به یک گروه می رسه؟! خوب مثلا تو سریال برکینیگ بد معلم شیمی باید مخلوط بشه؟ بالاخره همه چیز نسبی است، شاید واقعاً سامان مقدم چنین چیزی را دیده و از روی آن ساخته است.

ارس همچنین به عنوان یک برنامه نویس ادعا کرد: در 99 درصد سریال های ایرانی مهندسان کامپیوتر و برنامه نویسان به صورت موجودات ترسو، جنایتکار، برده پول و … ساخته می شوند که همیشه کلید فرانسه جنایتکاران و جنایتکاران هستند و در نهایت یا فرار می کنند یا آنها را می کشند. ! از ما یاد بگیرید که مودب هستیم و چیزی نمی گوییم.

منبع:برترینه

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا