اخبار روز سینما

راز جوان شدن فلور نظری و 20 ساله به نظر رسیدن با وجود داشتن ۵۴ سال سن + تصاویر

فلور نظری متولد 1 بهمن 1347 در لاهیجان گیلان است. اینستاگرام فلور نظری فالوورهای زیادی دارد و اکثریت مخاطبان جذب استایل خوب و جوانی این بازیگر در 54 سالگی هستند. او در جدیدترین پست اینستاگرام خود با استایلی شیک نوشت: راه های زیادی برای شاد بودن خانم ها وجود دارد. مثبت اندیشی، دور بودن  از بدبینی، جذب انرژی مثبت از کائنات و عاقبت تکرار می شود. باید بگم که راه شاد بودن خانم ها خیلی ساده تر از این حرف هاست، فقط باید از ذهن و مغز خود بپرسید و فرمان دهید.

راز جوان شدن فلور نظری در 54 سالگی

راز جوان شدن فلورا نظری در 54 سالگی / چهره و استایل این بازیگر 20 ساله بود + عکس

راز جوان شدن فلورا نظری در 54 سالگی / چهره و استایل این بازیگر 20 ساله بود + عکس

فلور نظری کجاست؟

این بازیگر به آلمان مهاجرت کرده است. پسر و عروس او نیز در این کشور زندگی می کنند.

کلاس بازیگری فلور نظری

فلور نظری علاوه بر فارغ التحصیلی در رشته بازیگری از دانشگاه سوره دوره های بازیگری را زیر نظر اساتیدی چون محمد رحمانیان و مهتاب نصیرپور گذرانده است. نظری اولین کار سینمایی خود را در سال ۱۳۸۲ با حضور در فیلم تب به کارگردانی رضا کریمی تجربه کرد. فلور نظری بیش از 20 سال است که در عرصه بازیگری فعالیت می کند و در آثاری چون «رویای خیس»، «خانه به دوش»، «مسافری از هند»، «پرواز در حباب» و «نفس گرم» به ایفای نقش پرداخته است. . .

اسرار زندگی فلور نظری.

دوران کودکی من بسیار شاد و پر از هیجان و شادی های کودکانه بود. چون تابستان ها به خانه مادربزرگم می رفتیم و سه ماه در خانه با صفایش می ماندیم، خانه ای بزرگ در دل باغی بزرگ، مثل تکه ای از بهشت. در مجموع 4 فرزند هستیم. سه دختر و یک پسر. وقتی بچه بودم دوست داشتم مهماندار و معلم شوم.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا