اخبار روز سینما

راز زیبایی و تناسب اندام شارون استون در 64 سالگی

به گزارش خبرنگار خبر قرمزشارون استون، ستاره فیلم “غریزه اولیه”او بسیار متعهد به انجام هر کاری که انجام می دهد، از جمله مراقبت از خود است. آستون به سلام! گفتن:

من برای آن تلاش می کنم. من برای همه چیز تلاش می کنم. برای من داشتن نظم و انضباط نوعی آزادی است.

واضح است که راز تناسب اندام و تناسب اندام او در 64 سالگی به بهترین شکل ممکن جواب داده است و به همین دلیل است که ما آن را در این مقاله با شما به اشتراک می گذاریم.

راز موفقیت شارون استون در تناسب اندام

زمانی که نوبت به ماندن در فرم خوب می رسد، یکنواختی ضروری است و به همین دلیل حفظ تناسب ذهن و بدن در اولویت استون است. سلبریتی ها هر کاری که لازم است برای خوش اندام شدن انجام می دهند، از جمله پنج روز در هفته ورزش کردن.

شارون استون به Shape گفت:

هر بار که ورزش می کنم، بسته به اینکه کدام قسمت از بدنم باید حرکت کنم، کار متفاوتی انجام می دهم.

تمرینات شارون استون شامل ترکیبی از یوگا، کشش تمام بدن، پیلاتس، رقص و تمرینات قدرتی است.

به گزارش Hello!، روال استون شامل ترکیبی از یوگا، کشش تمام بدن، پیلاتس، رقص، تمرینات قدرتی و حتی بالا بردن پا است.

ThighMaster توسط سوزان سامرز تمرینی است که شارون استون به روتین تناسب اندام خود اضافه کرده و می گوید:

وقتی تلویزیون تماشا می کنم، این دستگاه را بین پاهایم قرار می دهم. بچه‌های من و همه دوستان نوجوانشان فکر می‌کنند که خنده‌دار است، اما آنها هم همینطور هستند.

راز زیبایی و تناسب اندام شارون استون در 64 سالگیشارون استون و فعالیت روزانه

شارون استون به Vogue گفت:

بدنم را به طور متناوب در طول روز حرکت می دهم. حتی وقتی سر صحنه فیلمبرداری هستم. من بلند کردن پاها و ضربات پشت را انجام می دهم، به زمین می پرم و یک حرکت چاقوی جک انجام می دهم.

تیم همیشه می‌گوید: «خیلی خوب است که همیشه از پشت می‌لرزید و لگد می‌زنید». وزنه مچ هم دارم و وقتی جلوی کامپیوتر یا پشت میزم هستم، آنها را می گیرم و تمام روز را پیش خودم می گذارم. باور نمی کنید با وزنه در دستانتان چقدر می توانید ورزش کنید.

راز زیبایی و تناسب اندام شارون استون در 64 سالگی

سلامت جسم، ذهن و روح در اولویت است

شارون استون علاوه بر داشتن یک برنامه ورزشی خوب و حرکت مداوم در طول روز، به سلامت روحی و روانی شما نیز اهمیت می دهد تا بدنی سالم و متناسب داشته باشید. او راز خود را با Vogue در میان گذاشت و گفت:

ما باید از خود بپرسیم: “آیا امروز به سلامت جسم، سلامت روان و سلامت معنوی خود کمک کرده ایم؟” برای استون، مراقبه یک اولویت است و ذهن او را با کتاب مقدس بودایی Bokyu Dandu Kyokai تغذیه می کند.

همچنین گفت:

من مدیتیشن کیوا به نام “آواز تارا سبز” را گوش می کنم که خیلی دوستش دارم. من معمولاً پشت میز مراقبه ام روبروی مبل اتاق خواب می نشینم، کاسه ام را صدا می زنم و متن هایم را می خوانم.

راز زیبایی و تناسب اندام شارون استون در 64 سالگی

مواجهه با مرگ شارون استون را به عشق، شفا و یافتن هدف سوق می دهد

این بازیگر در سال 2001 بر اثر سکته مغزی که هفت سال طول کشید تا بهبود یابد، تقریباً درگذشت. در مصاحبه ای با Super Soul اپرا وینفری، او در مورد تأثیر عمیق این حادثه بر او صحبت کرد. او گفت:

درخشش، جذابیت و حضور دلنشین خود را از دست داده بود. این ویژگی ها از سلامتی، رفاه و جوانی ناشی می شود. همچنین از اعتماد به نفس ناشی می شود.

نزدیک بودن به مرگ به او چیزهای زیادی در مورد عشق، نحوه درمان و چگونگی یافتن هدف در زندگی آموخت. شارون استون در کتاب زندگینامه پرفروش خود به نام «زیبایی دو بار زندگی کردن» به همه اینها اشاره کرده است.

راز زیبایی و تناسب اندام شارون استون در 64 سالگی

هدف او ایجاد تعادل بین گذراندن وقت با خانواده و انجام کاری است که دوست دارد.

شارون استون زندگی را در کانون توجه قرار می دهد و آنچه را که دوست دارد اولویت بندی می کند. او برای زمانی که با خانواده می گذراند ارزش قائل است و زندگی شخصی و بازیگری خود را با رویکردی آرام متعادل می کند. او به Vanity Fair گفت:

در مورد بازیگری: من هنوز آن را دوست دارم. در واقع من آن را بیشتر از قبل دوست دارم. احساس راحتی بیشتری می کنم و الان خیلی راحت تر است. اکنون فشار کمتری برای عمل احساس می کنم. چون این شغل دیگر تمام دنیای من نیست.

من تجربیات عمیق تری از زندگی داشته ام که می توانم از آنها برای عمل کردن استفاده کنم. وقتی روز کاری تمام می شود، خوب یا بد (و بیشتر اوقات خوب است)، به خانه ای پر از عشق برمی گردم. پس هیچ چیز دیگری مهم نیست.

این بازیگر قدرتمند 64 سالگی خود را در آغوش می کشد. استون به هالیوود ریپورتر گفت:

من پیری را یک چیز منفی نمی بینم. من پیر شدن را انتخاب می کنم. پیر شدن هدف من است. من 9 روز در آی سی یو بودم. میزان زنده ماندن بعد از آنچه من تجربه کردم بسیار پایین است. من نیازی به کسی ندارم که از پیر شدن احساس بدی به من بدهد. من به شما می گویم چه چیزی باعث می شود احساس بدی داشته باشید: زمانی که فکر می کنید ممکن است هرگز پیر نشوید.

راز زیبایی و تناسب اندام شارون استون در 64 سالگیعادات غذایی سالم در استون طبیعی است

عادات غذایی سالم، مانند تخم مرغ، گوشت بدون چربی و ماهی، یک عادت همیشگی در آستون است. دارای گزینه های کم گلیسمی مانند عدس، کینوا و سبزیجات است. استون به WebMD گفت:

من غذاهای فرآوری شده زیادی نمی خورم، اما نمی توانم در برابر سیب زمینی سرخ کرده مقاومت کنم.

او همچنین چای های گیاهی بدون کافئین را به قهوه ترجیح می دهد.

راز زیبایی و تناسب اندام شارون استون در 64 سالگی

آخرین اخبار از چهره های سینمایی.

  • مشکلات جدید برای هالی بری; شما باید برای همسر سابق خود هزینه کنید!
  • 21 هنرمندی که بازیگری را با بازی در نقش های غیرضروری شروع کردند
  • شایعه دوستی جانی دپ و جنا اورگتا; آیا این دو بازیگر هالیوودی با هم رابطه عاشقانه دارند؟

راز زیبایی و تناسب اندام 64 ساله شارون استون اولین بار در رد نیوز ظاهر شد.

برگرفته از رسانه سرخ نیوز

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا