اخبار روز سینما

رستاخیز بازیگر زن ایرانی 7 روز پس از مرگ / زندگی عجیب یک بازیگر زن

لادن جافه وند بازیگر 69 ساله ایرانی است که پس از 25 سال اعتیاد به مواد مخدر بازیگر شد. داستان کامل زندگی او را بخوانید.

لادین جافه وند

لادین جافه وند

لادین جافه وند

لادین جافه وند

لادین جافه وند

خودرویی که راننده آن در وضعیت غیرعادی قرار دارد با لادن برخورد می کند و او را در آسمان آبی رها می کند. برف روی بدن بی جانش جمع می شود.

لادن 3 روز بعد مورد توجه پلیس قرار گرفت و به سردخانه منتقل شد. در حالی که 4 روز بعد او را به تشییع جنازه می بردند، پرونده اش به طرز عجیبی ناپدید شد.

خواست خدا این بود که این پرونده از بین برود، بنابراین بین لحظه مفقود شدن پرونده تا لحظه ای که جسد در قسمت گرم اورژانس منتظر بود، ناگهان در حالی که در کفن پیچیده بود، به طرز عجیبی از جایش بلند شد.

پس از اینکه با جمعیت به زندگی بازگشت، کفن او به عنوان نعمت پاره شد و روزنامه ها تیتر شدند: زنی پس از سفر 7 روزه به آخرت به این دنیا بازگشت.

خدا می خواست به لادن زندگی جدیدی بدهد و او نور خدا را در خود احساس کرد. دل شکسته از سرنوشتی که در آن نقشی نداشت، تصمیم گرفت تغییر کند. او توسط آن مؤسسه ترخیص شد و به عنوان مشاور در آنجا ماند. زندگی عجیب لادن توجه دیگران را به خود جلب کرد که منجر به دعوت به یک برنامه تلویزیونی شد. او از سرنوشت خود گفت، از سختی هایی که تجربه کرد، چگونه پسرش را پیدا کرد که پس از مدت ها در مسجد رها شده بود، اما پسرش در جوانی فوت کرد و دردی در دلش بر جای گذاشت.

از اعدام برادر کوچکترش و از مرگ خواهر خوابیده اش از سرما و از ناپدید شدن برادرش. با این حال، این برنامه او را قادر به یافتن برادر گمشده خود کرد. یافتن برادر نور، دل لادن را امیدوار کرد، اما سرنوشت چیز دیگری برای او رقم زد.

پس از این اتفاقات هومان سیدی از او برای بازی در فیلم “مغرهای کوچک زنگ زده” دعوت کرد و با این فیلم به شهرت زیادی دست یافت. او نقش مادر نوید محمدزاده را بازی کرد و بلافاصله در فیلم شینا پروانه وارد قاب تلویزیون شد و در فیلم یاغی نقش مادر را بازی کرد. بهمن خان توانست قدرت بازیگری خود را نشان دهد.

لادن جافه وند که مدت ها ساکن بهزیستی بود توانست با پولی که از اولین تجربه بازیگری خود به دست آورده بود خانه ای اجاره کند تا زندگی کند. او پس از 56 سال بی خانمانی اکنون استقلالی شده است.

لادن به تازگی در سریال ینی کمپ به کارگردانی منوچهر هادی ظاهر شده و می گوید زندگی نامه خود را نوشته است که برخی از آن ها تبدیل به فیلم سینمایی می شود.

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/رستاخیز-بازیگر-زن-ایرانی-7-روز-پس-از-مرگ/

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا