اخبار روز سینما

ریانا از تاثیر مد روی زندگی‌اش صحبت کرد

ریحانا خواننده و بازیگر معروف باربادوس از تجربیات خود در دوران بارداری و تاثیر مد و سبک لباس در زندگی شخصی خود صحبت کرد.

او گفت که با پوشیدن لباس های شیک در اماکن عمومی به همراه دو فرزندش، حس قدیم را زنده کرده است. او توضیح داد که پس از تولد پسر دومش در سال گذشته، به استایل غیررسمی و پیراهن ورزشی روی آورد و به لباس های پر زرق و برق اهمیت چندانی نمی داد.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان می توانید به بخش آن مراجعه کنید اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرام فیگار دیدن.


تاثیر مد در زندگی ریحانا

او می گوید که اکنون آن دوره را پشت سر گذاشته و به دنیای مد بازگشته تا دوباره احساس گذشته را احساس کند. این ستاره مشهور موسیقی و سینما به دلیل رعایت قوانین مد در دوران بارداری و نپوشیدن لباس های معمولی بارداری مورد تحسین مردم قرار گرفت.

ریحانا فاش می کند که احساس می کرد هنوز می تواند در اولین بارداری خود کفش پاشنه بلند بپوشد. اما در حاملگی دوم داشتن بچه در آغوش و یکی در فصل زمستان پوشیدن کفش پاشنه بلند در کنار مانتو و کیف یکی دیگر از اولویت های کودکان است. نبود. او اضافه می کند که بعد از تولد فرزند دومش لباس راحت تری می پوشید. به عنوان مثال، لباس، لباس خواب و گرمکن. حالا دوباره شروع کرد با لباس بازی و لذت برد.

ریحانا

ریحانا در حالی که دو سال پیش میزبان مسابقات Super Bowl در زمستان بود، دوباره باردار شد. او و شریک زندگی اش ایسپ راکی ​​دو پسر دارند یکی دو نفر در سال 2022 و دیگری متولد 2023 هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد صحبت های ریحانا در مورد تأثیر مد در زندگی او چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا