اخبار روز

زمان بندی سپرده کالابرگ و یارانه نقدی. فروردین ۱۴۰۳


به گزارش مانیبان به نقل از شمانیوز، تاریخ و میزان جدید واریز یارانه نقدی فروردین ماه و جزئیات بیشتر اعلام شد. زمان بارگیری کالا فرا رسیده است. فروردین 1403/ لحظه واریز یارانه نقدی مشخص شد. تاریخ و مبلغ جدید واریز یارانه نقدی فروردین ماه اعلام شد.

یارانه نقدی فروردین 1403 در همان تاریخ ماه قبل سال گذشته و سومین شارژ 220 هزار تومانی هفدهم تا هجدهم واریز می شود. فروردین مانند ماه های گذشته شارژ می شود.

این روزها لایحه بودجه سال آینده تقدیم مجلس شد و نسبت یارانه ها در بودجه 1403 اعلام شد که منابع اختصاصی یارانه در لایحه بودجه 1403 از افزایش 15 درصدی میزان یارانه ها خبر دادند.

منابع اختصاص یافته به تخصیص یارانه ها در لایحه بودجه 1403 با رشد 15 درصدی به 758 میلیارد تومان رسید. این در حالی است که منابع یارانه پیش بینی شده در بودجه سال گذشته حدود 659 میلیارد تومان بوده است. با این حساب یک خانواده 3 نفره در سال آینده یک میلیون و 380 هزار تومان یارانه نقدی دریافت می کنند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا