اخبار روز سینما

ساختمان موسیقی سونی پیکچرز به جان ویلیامز اهدا شد

جان ویلیامز آهنگساز چیره دست فیلم و تلویزیون که به خاطر کارش در حماسه جنگ ستارگان، آرواره ها، هری پاتر، پارک ژوراسیک، نجات سرباز رایان و ده ها فیلم نمادین دیگر شناخته شده است، یک استودیوی موسیقی سونی است.

Sony Pictures Entertainment یک ساختمان موسیقی را به آهنگساز کهنه کار در منطقه تاریخی کالور سیتی (محل سابق استودیو MGM) اختصاص داده است.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:


ساختمان موسیقی سونی پیکچرز به جان ویلیامز داده شد

این ساختمان که دیشب به جان ویلیامز تقدیم شد، ساختمان موسیقی جان ویلیامز نام دارد. سونی از آهنگساز برنده جایزه اسکار، امی و جایزه گرمی به دلیل مشارکت در دنیای فیلم و موسیقی تقدیر کرد. او با 53 نامزدی جایزه اسکار، تحسین‌شده‌ترین فرد در تاریخ آکادمی است و بیش از شش دهه فعالیت حرفه‌ای پرباری داشته است.

جان ویلیامز

جان ویلیامز پس از دریافت جایزه گفت:

اولین بازدید من از این استودیو در سال 1940 بود که پدرم مرا به اینجا آورد تا صحنه را به من نشان دهد. من تقریباً 9 یا 10 ساله بودم و فکر می کردم یک روز همه اینها مال من می شود! بالاخره ظهور کرد. فقط 92 سال طول کشید تا به اینجا رسیدم! امید و تلاش من برای 100 سال آینده این است که کار کنم، موسیقی خوب بسازم و 100 سال آینده را مانند سال گذشته خوب کنم. هیچ کلمه ای نیست که بتوانم بگویم. این بیش از یک افتخار است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره آهنگسازی «جان ویلیامز» چیست؟ چه قسمت هایی از آن را به خاطر دارید؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

منبع: تغییر

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا