اخبار روز

سارق سابقه دار خودرو در این نقطه از تهران دستگیر شد

به گزارش بازتاب آنلاین، سرهنگ حسین مافی رئیس کلانتری دوم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر سرقت یک دستگاه خودرو 206 در محدوده خیابان ستارخان تهران، ماموران 118 ستار. کلانتری خان به محل اعزام و پس از بررسی دوربین های محل و بررسی و تحقیقات فنی پلیسی مشخص شد سارق زن بوده است. این زن شناسایی و مشخصات وی و خودروی مسروقه در اختیار تمامی واحدهای گشتی قرار گرفت.

برنا در خبری نوشت: سرهنگ مافی افزود: تحقیقات پلیسی تا پانزدهم ادامه داشت اردیبهشت ماه خودروی مسروقه در خیابان بهبودی تهران مشاهده شد و بلافاصله ماموران کلانتری برای دستگیری سارق وارد عمل شدند که با مشاهده ماموران متواری شد و پس از تعقیب و گریز و طی مسافتی کوتاه با اجرای نقشه دستگیری، مظنون که الف 52- زن ساله ای دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

رئیس کلانتری دوم پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: متهم با اعتراف به ده فقره سرقت مشابه اظهار داشت: ابتدا به عنوان مشتری به آرایشگاه های زنانه مراجعه و از بی توجهی زنان در آرایشگاه سوء استفاده کرده و اقدام به سرقت اموال کرده است. ماشین های استفاده شده از پیشخوان ماشینی که داشت.

این افسر پلیس خاطرنشان کرد: متهم با صدور دستور قضایی مبنی بر جزئیات پرونده و افشای جرایم احتمالی در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

کلانتری دوم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به شهروندان توصیه کرد: وسایل خود را در مکان های امن و در تمامی اماکن عمومی و خصوصی نگهداری کنند و در اختیار افرادی قرار ندهند که به آنها اعتماد ندارند.

۲۳۳۲۱۷

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا