اخبار روز سینما

چرا “ساره بیات” گلزار را برای افتتاحیه اش دعوت کرد؟ | حواشی مربوط به راه‌انداری آرایشگاه این بازیگر!

دوستداران سینما پس از جدایی نادر از سیمین با ساره بیات آشنا شدند اما او پیش از این در سریال ها و تئاتر دیده شده بود. ساره بیات یکی از شناخته شده ترین بازیگران زن سینما و تلویزیون داخلی است. ساره بیات در سال های اخیر در سریال عاشقانه گیسو و دل به ایفای نقش پرداخته است.ساره بیات همسر علیرضا افکاری ترانه سرای سرشناس پاپ است. ساره بیات او اخیرا یک سالن زیبایی افتتاح کرده است.

به گزارش پی ام آپ، با انتشار تصویری، سارا بیات خبر از افتتاح رسمی سالن زیبایی خود داد. چند هفته قبل، جشن افتتاحیه این سالن با حضور محمدرضا گلزار برگزار شد. اما این رویداد باعث به وجود آمدن حاشیه‌های مختلف شد و در نهایت، پلیس تهران سالن را به دلیل کشف نقض قوانین حجاب پلمپ کرد. اکنون پس از مدتی، به نظر می‌رسد که مشکلات مربوط به این سالن برطرف شده‌اند.

امروز پنجشنبه 8 تیر، ساره بیات تصویری را منتشر کرد که در آن محمدرضا گلزار (بازیگر و همکار سارا بیات)، علیرضا افکاری (آهنگساز و همسر سارا بیات)، رضا قوچان نژاد (فوتبالیست سابق تیم ملی و شوهر خواهر سارا بیات)، سروین بیات (خواهر سارا بیات) و شیرین مقدم (میک آپ آرتیست) دیده می‌شوند. سارا بیات در پست خود نوشته است: “این قاب، یکی از لحظات بسیار باارزش در زندگی من است. با نام خدا و با برکت قدم خانواده‌مان، راه‌اندازی شد.”

چرا "ساره بیات" گلزار را برای افتتاحیه اش دعوت کرد؟ | حواشی مربوط به راه‌انداری آرایشگاه این بازیگر!

همسر ساره بیات کیست؟

دو سال پیش در ماه اردیبهشت، علیرضا افکاری با انتشار یک پست، همه را سورپرایز کرد. این آهنگساز معروف که آثار برجسته‌ای را برای خوانندگان مختلف تولید کرده است، خبر از ازدواج خود با ساره بیات را اعلام کرد.

علیرضا افکاری با انتشار پستی و تقدیم متن و آهنگی عاشقانه به این بازیگر از ازدواج خود با ساره بیات خبر داد. آنطور که افکاری نوشت این زوج سال هاست که زندگی عاشقانه ای را تشکیل داده اند.

آهنگساز سرشناس موسیقی پاپ در صفحه شخصی خود نوشت: همسرم… خانم زیبای من…

در تمام سال های گذشته زندگی مشترکمان، سال هایی که در کنار شما زندگی کردم، حاصل کارهایی بود که مخاطب را خوشحال کرد.

برای تاثیر حضور سالیانت در خلق این آثار و زندگیم،،، برای داشتنت،،، برای بودنِ همیشگیت،در کنارم،،،، و عشقی که هردم به زندگیم رنگی بدیع میبخشد،

از تو سپاسگزارم.

باشد تا همواره در فراز و نشیب دوران، در عشق غوطه ور باشیم و جاودان.

و این تکه از خاطرات مشترکمان که مانند دیگر قطعات من تقدیم به چشمان مهربان تو بود و هست.”

ساره بیات نیز خطاب به همسرش نوشت: علیرضایی عزیزم… از حضور آبرومندانه شما در این سال ها تشکر می کنم.

بعد از اعلام ازدواج سارا بیات و علیرضا افکاری، صورت‌هایی مانند رضا قوچان نژاد، احسان خواجه‌امیری، محمدرضا غفاری، رضا یزدانی، علی اوجی، علی لهراسبی، سینا سرلک، کوروش تهامی، مهدی یغمایی و علیرضا عصار با پیوند عاشقانه این زوج را تبریک گفتند.

22

photo_۲۰۲۱-۱۰-۰۷_۱۰-۱۳-۴۲

ساره بیات، زن پولدار، عصبی و مغرور سینما

ساره بیات در سه سال اخیر تا به امروز با سریال «عاشقانه» در سینمای خانگی و با فیلم های «اتاق تاریک» و «هزارتو» روی پرده سینما رفته است. او در این آثار در نقش شخصیتی ثروتمند، مغرور و عصبی ظاهر شد که مدام با همسرش بر سر پسرشان درگیر است.

بازی او در قالب همین شخصیت های مشابه او را در «هزارتو» تکراری جلوه داده است. باید منتظر توزیع «دل» باشیم تا ببینیم آیا این روند را ادامه می دهد یا در «هزارتو» متوقف می شود.

ساره بیات اولین بار در سریال خانگی اشکنه در نقش چنین شخصیتی ظاهر شد. در این سریال او زنی ثروتمند بود که پدر و مادرش در اروپا زندگی می کردند و با مردی به نام «سهیل» که خانواده فقیری داشت ازدواج کرد. در «عاشقانه» مشکل بین او و همسرش این بود که فرزندشان به طور تصادفی توسط «سهیل» در یک دعوا سقط شد و گم شد و به همین دلیل همسرش را مقصر دانست. علاوه بر این، از آنجا که او ثروتمند و مغرور بود، او را نیز تحقیر کرد.

ac-image-e01591006787jU

مشابه این شخصیت در «اتاق تاریک» نیز تکرار شد. او در این فیلم به اندازه «پگاه» در «عاشقانه» پولدار نبود، اما رابطه اش با همسرش شبیه هم نبود. «فرهاد» آرام و منطقی بود، اما «حالا» پرخاشگر و عصبی بود. پسر کوچکش در «اتاق تاریک» مورد تعرض قرار گرفت و او بر سر این موضوع با «فرهاد» درگیر شد.

حالا کاراکتر او در «هزارتو» کپی کامل «آئورا» در «اتاق تاریک» و شبیه «پگاه» در «اشکنه» است، اما تنها تفاوتش این است که پسرش در این فیلم حضور ندارد و دلیل آن هم همین است. بخاطر درگیری با همسرش . حتی شخصیت او هم مثل «حالا» که از همسرش بزرگتر بود و از این لحاظ احساس ضعف می کرد، در «هزارتو» هم این حس را دارد، اما این بار چون «امیرعلی» دوست پولدار همسرش، «اسفندیار» بعد از آن ظاهر شد. مرگ او. باید با زن دوستت ازدواج کنی

هزار + تو

باید اعتراف کنیم که ویژگی‌های بارز کاراکترها در این مدل، با چهره ساره بیات به طور کاملاً طبیعی تطبیق داده شده است. مانند لیلا حاتمی که به دلیل صفا و آرامش خاصی که در چهره و صدایش حضور دارد، در فیلم‌های متعدد نقش زنی رنج‌دیده را بازی کرده است که توسط همسرش ظلم می‌بیند. اما این تطبیق نباید باعث شود که ساره بیات در حد فراتری از این نقش‌ها تکراری شود، مگر در فیلم‌هایی مثل “جدایی نادر از سیمین” و “بیست و یک روز بعد” که نقش یک زن از طبقه پایین جامعه را با ویژگی‌های کاملاً متفاوت بازی نکرده و در آن‌ها موفقیت به دست نیاورده باشد. برای جلوگیری از تکرار بیش از حد این کاراکتر، کافی است مدتی فاصله‌ای را در نظر بگیریم.

سانسور عجیب ساره بیات

در قسمت دوازدهم از سریال “گیسو” به کارگردانی منوچهر هادی، در یکی از صحنه‌ها، شاهد یک سانسور عجیب بر روی پوشش ساره بیات بازیگر نقش پگاه هستیم.

در این سکانس، پگاه وارد رستوران می‌شود و هنگامی که به دوربین نزدیک می‌شود، شالی که بر سرش بود به طرز غیرمنتظره‌ای دو تکه می‌شود! در تصویر زیر می‌توانید این سانسور عجیب را مشاهده کنید.

 

چرا "ساره بیات" گلزار را برای افتتاحیه اش دعوت کرد؟ | حواشی مربوط به راه‌انداری آرایشگاه این بازیگر!

گردآوری شده از سایت خبرملت

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا