اخبار روز سینما

ساعت پخش سریال ترکی وحشی تغییر کرد

پس از اینکه مجموعه تلویزیونی جدید شبکه NTC نتوانست موفق به کسب بیننده‌های زیادی شود، این شبکه تصمیم گرفت تا با تغییر ساعت پخش سریال ترکی وحشی آخرین فرصت را به او بدهد.

با اعلام رسمی شبکه پخش‌کننده این نمایش، روز پخش سریال وحشی تغییر خواهد کرد. این اثر، روز پخش خود را از سه‌شنبه به شنبه تغییر می‌دهد تا بتواند بینندگان بیشتری را به پای تلویزیون بکشاند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


ساعت پخش سریال ترکی وحشی تغییر کرد

طبق اعلام این شبکه، سریال Yabani که در ایران با نام وحشی شناخته می‌شود، روز پخش خود را از سه‌شنبه به شنبه تغییر می‌دهد و اکر نتواند میزان بینندگان خود را افزایش دهد، امکان دارد بدون هیچ پایانی کنسل شود.

سریال ترکی وحشی ، یک مجموعه تلویزیونی درام ترکی محسوب می‌شود که توسط شبکه NTC Media، به کارگردانی «ام چاغاتای توسون» (M. Çağatay Tosun) در حال تولید است.

ساعت پخش سریال ترکی وحشی

این اثر، برای نخستین‌بار نمایش خود را در روز سه‌شنبه، 12 سپتامبر 2023 (22 شهریور 1403) انجام داد و تاکنون 30 قسمت از آن پخش شده است. از جمله بازیگری سریال «هالیت اوزگور ساری»، «برتان اصلانی»، «روژبین اردن»، «یوردار اوکور»، «سیمای بارلاس» و «دولونای سویسرت» هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تغییر روز این سریال چیست؟ آیا با این اقدام، سریال وحشی می‌تواند بینندگان زیادی را برای شبکه NTC جذب کند؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا