اخبار روز سینما

سایت منتخب معرفی سریال Tehran Viper

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

بازتاب آنلاین: سریال: عافی تهران

کشور سازنده: ایران

سال انتشار: 1402

imdb: 6.7

تعداد قسمت ها: 10 قسمت (در حال پخش)

بازیگران: پیمان معادی، سحر دولتشاهی، آزاده صمدی، پژمان جمشیدی، مریلا زارعی، بهادر مالکی، مهسا حجازی، سامان مقدم، جواد فرهانی، به آفرید غفاریان، امیر احمد قزوینی، تورج اصلانی، نیلوفر کوخانی و…

توضیحات: سریال نمایش خانگی افعی تهران به کارگردانی سامان مقدم درباره شخصی است که به گفته خودش نمی تواند اتفاقات روزمره را نادیده بگیرد. آرمان بیانی منتقد و معلمی است که با کنجکاوی خود و پیگیری ماجرای افعی تهران، قاتلی که آزادانه در شهر پرسه می زند، به دنبال ساختن فیلم خود درباره این داستان است.

با وجود اینکه پیش از این پروانه ساخت این فیلم صادر نشده بود، اکنون پلیس با آغاز ساخت فیلم و نمایش آن در تلاش برای دستگیری قاتل است. در این میان، آرمان علاوه بر پیشبرد زندگی حرفه‌ای و نوشتن فیلمنامه‌اش، باید مراقب پسرش نیز باشد و سعی کند رابطه از دست رفته‌اش را دوباره برقرار کند.

سریال افعی تهران با محوریت جنایی و معمایی و همچنین گیم پلی قوی، اتفاقات فرعی داستان اصلی، پرداختن به مشکلات رابطه آرمان با پسرش و سکانس های اتاق درمان، توانسته به خوبی در فیلمبرداری و موسیقی نتیجه بگیرد . .

________________________________________________________________________________

حاشیه ها

در قسمت هشتم سریال، آرمان بیانی معلم دوران کودکی خود را از ماشین کنار اتوبان پیاده می کند. پس از انتشار این سکانس، آموزش و پرورش از این سریال شکایت کرد که البته بسیاری از این اقدام در فضای مجازی انتقاد کردند. یک کارشناس و معلم آموزش و پرورش نیز در گفت و گو با «منتخب» این اقدام آموزشی را پوپولیستی توصیف کرد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا