اخبار روز سینمابیوگرافی هنرمندان

دلبری کردن بهاره رهنما با استایل جدید خود+ تصویر

در ادامه می توانید بهاره رهنما بازیگر ایرانی و استایل جذاب و دلربای او را ببینید.

به گزارش بازتاب آنلاین بهاره رهنما یکی از بازیگران فعال سینما و تلویزیون کشورمان است که در تاریخ 10 آذر 1352 در شهر اراک به دنیا آمد. او در زمینه نویسندگی، کارگردانی، تهیه کنندگی، بازیگری و تبلیغات و همچنین در فضای مجازی اینستاگرام بسیار فعال است. بهاره رهنما صاحب یک کافه رستوران به نام «گوزن» در محله سعادت آباد تهران است و بعد از ساعت کاری به این کافه می رود. او یکی از معدود هنرمندان وبلاگ نویس است و سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی دارد.

بهاه رهنما

بهاره رهنما، کودکی حاضرجواب تا سن 10 سالگی و به اصطلاح سرتق بود، با بزرگترها ترانه ها و داستان های زیادی خواند. این بازیگر در کودکی همیشه دوست داشت یک دسته بادکنک داشته باشد.

پدر بهاره رهنما، مرحوم جلال رهنما، تاجر و مادرش پرویز قائم، بازیگر بود. بهاره رهنما فرزند دوم خانواده است و دارای برادران و خواهران دوقلو به نام های بهانه و رهام است. خواهر این بازیگر معروف در خارج از کشور زندگی می کند. شاید جالب باشد بدانید که خانواده بهاره رهنما در ۲ سالگی او به تهران آمدند و با وقوع انقلاب اسلامی در سال ۵۷ ایران را ترک کردند و به انگلستان رفتند. آنها پس از مدتی پس از آرام شدن ناآرامی های سیاسی به کشور بازگشتند. بهاره رهنما از کودکی و نوجوانی علاقه زیادی به تئاتر و سینما داشت و همیشه همراه پدرش به تماشای تئاترهای مختلف می رفت. او سرانجام پس از چند سال از مهاجرت خانواده اش به تهران، توانست به شهرت برسد.

بهاره رهنما دارای مدرک کارشناسی ادبیات نمایشی و کارشناسی ارشد حقوق قضایی از دانشگاه آزاد است. در سال 1370 تحصیلات جهشی را دریافت کرد که منجر به ورودش به دانشگاه شد و پس از اخذ مدرک لیسانس در رشته ادبیات نمایشی به دانشگاه حقوق رفت.

بهاره رهنما همسر سابق پیمان قاسم خانی از نویسندگان مشهور تلویزیون و سینما است که رابطه او با دوستی آغاز شد و پس از 2 سال به ازدواج ختم شد. یک روز وقتی بهاره رهنما از دانشگاه برمی گشت، پیمان قاسم خانی را در خیابان ولیعصر دید و اینگونه با هم آشنا شدند. دلایل ازدواج این زوج هنری عاطفی و اجتماعی بود. بهاره رهنما از 17 سالگی همسرش را می شناخت و از 19 سالگی به طور رسمی با او بود. جاری سابق بهاره رهنما شقایق دهقان از بازیگران سرشناس کشورمان و برادر همسرش مهراب قاسم خوانی از نویسندگان معروف بود. این ازدواج زیاد دوام نیاورد و به طلاق ختم شد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا