اخبار ورزشی

ستاره سابق فوتبال پس از تعویض درگذشت!

ب اساس گزاش ها لوئیس تخادا، مهاجم سابق تیم ملی فوتبال پاناما بر اثر ایست قلبی درگذشت.

به گزارش ریمینو به نقل از  “ورزش سه”، لوئیس تخادا، مهاجم پانامایی در سن 41 سالگی درگذشت. پس از پایان دوران حرفه ای خود در ژانویه 2023، تجادا به فوتبال ادامه داد و در لیگ های پایین تر بازی کرد.

در جریان بازی یکشنبه، او ناگهان احساس ناراحتی کرد و خواستار تعویض شد. مدت کوتاهی پس از تعویض، بیهوش شد و با آمبولانس به درمانگاه نزدیک ورزشگاه منتقل شد.

با این حال، تلاش ها برای احیای تخادا ناموفق بود و ایست قلبی دلیل مرگ نابهنگام او اعلام شد.

با کمال تاسف از لوئیس کارلوس “ماتادور” تجادا، گلزن اسطوره ای تیم ملی پاناما خداحافظی می کنیم. لورنتینو کورتیزو رئیس جمهور پاناما در پیامی نوشت: میراث او در فوتبال پاناما برای همیشه زنده خواهد ماند.

پاناما در سال 2018 برای اولین بار در تاریخ در جام جهانی شرکت کرد. تاخدا دو بار در این مسابقات به میدان رفت. او برای کشورش مقابل بلژیک و تونس بازی کرد. در مجموع، این مهاجم 108 بازی بین المللی انجام داد و 43 گل به ثمر رساند. او بهترین گلزن فوتبال کشورش محسوب می شد.

فدراسیون فوتبال پاناما در بیانیه ای در رابطه با درگذشت تجادا نوشت: “گلزن تاریخی تیم ملی پاناما عامل مهمی در راهیابی ما به اولین جام جهانی فوتبال در سال 2018 بود. ما صمیمانه ترین تسلیت های خود را به خانواده وی و کل پاناما ابراز می کنیم. خانواده.” – و خانواده ورزش.”

 

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا