اخبار روز

سربازان به این سیستم اشاره می کنند.


به گزارش مانیبان به نقل از ایلنا، فرمانده قرارگاه مرکزی آموزشی کارکنان نیروهای مسلح گفت: سربازان می توانند از امروز برای مشوق های آموزشی در سامانه سخا ثبت نام کنند.

سردار زاده کمند در گفت وگویی اظهار داشت: به افرادی که قبل از ورود به خدمت سربازی با استفاده از زمان خود مهارت کسب کرده و گواهینامه دریافت کرده اند، مشوق می دهیم.

فرمانده مرکز آموزش مهارت های مرکزی نیروهای مسلح با بیان اینکه 9 مورد تشویقی برای سربازان واجد شرایط در نظر گرفته شده است، گفت: این مشوق ها شامل کسری خدمت یک ماهه، مرخصی تشویقی، انتخاب محل خدمت و موارد دیگر است.

سردار زاده کمند افزود: این ذینفعان به چهار گروه تقسیم می شوند، افرادی که مهارت های تخصصی 80 ساعت به بالا را کسب می کنند، گروه بعدی فارغ التحصیلان هنرستان های فنی و حرفه ای، کار و دانش، گروه بعدی پزشکان و پیراپزشکان هستند. . فارغ التحصیلان و آخرین گروه فارغ التحصیلان دانشگاه های کشور هستند که بسته آموزشی مهارتی تخصصی برای آنها تعریف شده است.

وی گفت: مشمولان می توانند با بررسی بسته های مهارتی مشخص شده بر اساس امتیازی که کسب می کنند از مشوق ها بهره مند شوند.

فرمانده قرارگاه مرکزی آموزشی ستاد خدمت نیروهای مسلح گفت: سامانه مربوط به این امر آماده است و از 15 اردیبهشت ماه افرادی که مایل به اعزام به خدمت و واجد شرایط هستند می توانند در سامانه سخا ثبت نام کنند.

سردار زاده کمند گفت: پس از بررسی های لازم در صورت تایید گواهی صادره از سوی سازمان به تناسب امتیاز کسب شده از مشوق ها بهره مند می شوند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا