اخبار روز سینما

سریال مهمت فاتح سلطان برای فصل دوم تمدید شد

طبق گزارش‌های تازه منتشر شده، کانال تلویزیونی «TRT1» قصد دارد تا سریال مهمت فاتح سلطان را برای تولید و ساخت فصل دوم تمدید کند.

این اثر، یک پروژه جاه‌طلبانه است که داستان زندگی دو شخصیت برجسته را به تصویر می‌کشد. سریال مهمت سلطان فتوحات ، داستان زندگی یکی از مهم‌ترین حاکمان تاریخ عثمانی، سلطان مهمت فاتح ، را روایت می‌کند. این سریال نه تنها به زندگی «مهمت» تمرکز دارد، بلکه به زندگی «ایوب الانصاری»، یکی از شخصیت‌های برجسته جهان اسلام، نیز می‌پردازد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


سریال مهمت فاتح سلطان برای فصل دوم تمدید شد

«محمد دوم»، ملقب به «محمد فاتح»، هفتمین و یکی از بزرگترین سلاطین دولت عثمانی بود. او دو بار (نخستین بار از سال 1444 تا 1446 و سپس از 1451 تا 1481 میلادی) به عنوان سلطان عثمانی بر تخت نشست.

سریال مهمت فاتح سلطان

مهم‌ترین اتفاق دوره نخست حکومت «محمد فاتح»، جنگ با صلیبیان تحت فرماندهی «یانوش هونیادی» بود که سلطان عثمانی با موفقیت آن‌ها را شکست داد. او بعدها توسط ینی‌چری‌ها از تخت سلطنت برکنار و در سال 1451 دوباره به عنوان سلطان عثمانی برگزیده شد. او در آغاز دوره دوم حکومت خود مقدمات حمله به قسطنطینه را فراهم کرده و در نهایت با موفقیت وارد شهر شد و به امپراتوری روم شرقی پایان داد.

ساخت و تولید این سریال برای فصل دوم تمدید شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تمدید شدن سریال مهمت فاتح سلطان برای فصل دوم چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا