اخبار روز سینما

سریال 78 متر به تلویزیون باز خواهد گشت

«کیانوش عیاری»، کارگردان سریال 78 متر ، در برنامه استودیو هشت از احتمال پخش این سریال طی 10 تا 15 روز آینده از شبکه یک سیما خبر داد.

این کارگردان، در این برنامه با اشاره به شرایط کاری و نیاز به پول برای ساخت آثارش، عنوان کرد که سریال روزگار قریب را به دلیل مشکلات اکران فیلم‌هایش و نیاز مالی ساخته است. او همچنین به اکران نشدن برخی از آثارش اشاره کرد و گفت که این موضوع او را با مشکلاتی از جمله نزول‌خواری مواجه کرده بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


بازگشت سریال 78 متر به تلویزیون

«عیاری» در این راستا بیان کرد که برای پرداخت دستمزد عوامل فیلم‌هایش مجبور به دریافت پول از نزول‌خواران شده بود. این کارگردان در ادامه به ساخت برخی فیلم‌هایش برای حل مشکلات مالی اشاره کرد و گفت که در ساخت فیلم ویلای ساحلی به دلیل کمبود منابع مالی شریک داشته است.

سریال 78 متر

«عیاری» در مورد مجموعه تلویزیونی 87 متر که پیش از این قرار بود از طریق پلتفرم‌ها پخش شود، توضیح داد که تکلیف این سریال هنوز مشخص نیست اما احتمالا طی 10 تا 15 روز آینده از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. سال گذشته، «مهدی نقویان»، رئیس سیمافیلم، از پخش سریال 87 متر در یکی از پلتفرم‌ها خبر داده بود، اما تاکنون خبری از پخش این سریال در پلتفرم‌ها منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازگشت سریال 78 متر به تلویزیون چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا