اخبار روز سینما

سریال Three Body Problem برای فصل دوم تمدید شد

«نتفلیکس» رسما ساخت فصل دوم سریال Three Body Problem که اخیرا محبوبیت بسیاری کسب کرده بود را با نویسندگی «دیوید بنیاف» و «دن وایس» تأیید کرد.

این دو نفر که پیش‌تر سریال Game of Thrones را برای این پلتفرم ساخته بودند، در فصل دوم این نمایش علمی تخیلی که از رمان پرفروش «لیو سیشین» اقتباس شده، داستان را به پایان می‌رسانند. «بنیاف» و «وایس» قبلا اعلام کرده بودند که امیدوارند داستان این رمان را در چهار فصل روایت کنند، اما به نظر می‌رسد «نتفلیکس» تصمیم گرفته تا برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها، داستان را در دو فصل جمع‌بندی کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


فصل دوم سریال Three Body Problem

فصل اول سریال Three Body Problem که با بودجه‌ای هنگفت و به‌طور میانگین 20 میلیون دلار برای هر اپیزود ساخته شده بود، استقبال نسبتا خوبی از سوی منتقدان و تماشاگران را کسب کرد. این سریال که در سه هفته نخست انتشار در رتبه اول پربیننده‌ترین عناوین نتفلیکس قرار داشت، تا هفت هفته در میان ده سریال پربیننده این پلتفرم باقی ماند، اما Three Body Problem نظرات متفاوتی را دریافت کرد و امتیاز آن در وب‌سایت راتن تومیتوز 78 درصد است.

سریال Three Body Problem

«درک سانگ» که کارگردانی فیلم Better Days را در کارنامه خود دارد، یکی از کارگردانان فصل اول این سریال بود و انتظار می‌رود در فصل دوم نیز حضور داشته باشد. «بنیاف» و «وایس» که علاوه بر Three Body Problem، سریال دیگری به نام Death by Lightning را نیز برای «نتفلیکس» در دست ساخت دارند، در سال 2019 قراردادی به ارزش 200 میلیون دلار با این پلتفرم امضا کرده بودند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فصل دوم سریال Three Body Problem چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا