اخبار روز

سفر پزشکی رایگان با اسنپ

اعلام نتایج طرح اسنپ برای کودکان مناطق کم برخوردار؛

اسنپ ​​599 سواری رایگان به مدت سه ماه به کودکان بیمار تحت پوشش موسسه خیریه پزشکی جدید ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی اسنپ، این طرح با اعتبار 47 میلیون و 753 هزار تومان برای تسهیل حمل و نقل کودکان بدخیم و همراهان آنها که از مناطق محروم به تهران برای درمان سفر می کنند، در نظر گرفته شده است.

با کودکانی که تحت درمان قرار می گیرند، عکس بگیرید

گروه هدف این طرح که با ماهیت کسب و کار شرکت اسنپ همخوانی دارد، کودکانی هستند که برای درمان از منزل خود به تهران سفر می کنند.

این کودکان و خانواده‌هایشان اغلب از مناطق محروم می‌آیند و به مراکز درمانی مجهز یا کادر پزشکی متخصص در محل زندگی خود دسترسی ندارند. اجرای این طرح گامی کوچک در جهت تسهیل تردد این گروه به مراکز درمانی است.

طرح تخفیف ویژه 20 درصدی خیریه یکی از طرح های مشابهی است که در طول سال برای تسهیل سفر و کاهش هزینه های خیریه اجرا می شود.

معرفی موسسه خیریه پزشکی جدید

ماموریت این موسسه خیریه تامین هزینه ها و منابع مورد نیاز برای درمان کودکان زیر 18 سال و زنان سرپرست خانوار در مناطق کم برخوردار است. در راستای این هدف، بستر مناسبی را برای همکاری با پزشکان، پرستاران و مددکاران اجتماعی برای تشخیص، درمان، مشاوره و مشاوره تخصصی رایگان فراهم می‌کند.

این موسسه خیریه از ابتدای سفر تا بهبودی کامل کودکان بی بضاعتی را که برای دریافت خدمات درمانی به تهران سفر می کنند، همراهی و حمایت می کند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا