اخبار روز سینما

سلبریتی هایی که مدرس عمره هستند، اگر می دانستید این سلبریتی ها قبل از بازیگری معلم بوده اند


طبق اخبار شما:

کار قدیمی ماهوش واقری

معلمی شغل نیست عشق است. همانطور که می دانید تدریس یکی از وظایف معلمان است. کار معالی بسیار ارزشمند است. جالب است بدانید که برخی از هنرمندان ایرانی قبل از شروع هنر معلم بوده اند. تصاویر بازیگران معلم را در قسمت زیر قرار داده ایم.

ارزش و جایگاه کار آموزشی

وقتی صحبت از اهمیت آموزش و یادگیری علم می شود، شکی نیست که معلمان دلسوز در آن نقش اساسی دارند.

وقتی خداوند در آموزه های پیامبرش و در الهام وحی از انسان می خواهد که بر اساس فطرت خود بخواند، اهمیت دانش آموزی و دانش در بهبود جامعه ای که در آن زندگی می کنیم، بیش از پیش آشکار می شود.

معلم

زهرا سعیدی، زهرا سعیدی، بازیگر

به عنوان معلمان یکی اینکه از این حرفه که یکی از ارکان تعلیم و تربیت از دبستان تا دانشگاه است و حتی به عنوان الگو و چراغ راه جامعه به آن به عنوان مسلک نبوت یاد می شود، نشان از عظمت کاری که معلمان در این زمینه انجام می دهند. جامعه.

معلم

زهرا حمیدی و بازیگرانی که معلم هستند

اگر دیدگاه خود را گسترش دهیم، نقش معلمان و والدین حتی در درون خانواده در شکل گیری شخصیت کودک به چشم می خورد، اما نکته مهم اینجاست که مدرسه جامعه کوچکی است با دانش آموزانی از خانواده های مختلف و با ویژگی های متفاوت. دیدگاه ها، افکار و ساختار شخصیت دانش آموزان است و در اینجا نقش معلم علاوه بر تدریس در سطح علمی، در ادغام شخصیت متعالی دانش آموزان اهمیت ویژه ای دارد.

معلم

مهران رجبی بازیگر

معلمی یک شغل یا حرفه نیست، بلکه هنر مهارت و استعداد است. تعلیم در قرآن تجلی قدرت لایتناهی الهی ذات اقدس الهی است.

معلم

سیروس همتی، معلم سابق


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا