اخبار روز سینما

سودابه آقاجانیان دلیل عدم حضورش در تلویزیون را فاش کرد







به گزارش ریمینو آنلاین، با سودابه آقاجانیان گفت و گوی کوتاهی انجام دادیم و او درباره غیبتش در تلویزیون و چند مورد دیگر صحبت کرد. سودابه آقاجانیان مجری و تهیه کننده سرشناس رادیو و تلویزیون به تسنیم گفت: من هستم. من نه مشکلی دارم و نه ممنوعیتی. نمیدانم شاید از خودخواهی من است. گاهی که نظرات زیر پیام هایی که از طرف خودم ارسال می شود را می خوانم، برخی می نویسند که شما بازنشسته شده اید و می توانید به زندگی خصوصی خود ادامه دهید! در حالی که ما گویندگان در حوزه رسانه ممکن است بفهمیم که پس از چند دهه کار، صدای ما بهتر می شود و تجربه گویندگی و اجرا افزایش می یابد.

ما در تلویزیون اتفاقاتی را نمی بینیم که مطلوب مخاطب باشد

وی خاطرنشان کرد: شاید صداوسیما بخواهد جوانان را تشویق کند، اما اگر این دوستان جدید آموزش‌هایی را که ما دیده‌ایم و تجربیاتی که ما داشته‌ایم داشته باشند، مشکل بزرگی نیست. نبود. اما امروز می بینیم که برنامه هایی که در حال پخش هستند ارزش چندانی ندارند. فقط مربوط به مذهب و اعتقادات مذهبی نیست، بلکه با توجه به ماهیت اجرا و تعامل با مخاطب، اینطور نیست.آقاجانیان تاکید کرد: حداقل در اینجا انتظارم این بود. با سنم و تجربه ای که در این سال ها به دست آوردم و هزینه ای که سازمان برای تمرینات من خرج کرد، حداقل می توانستم به عنوان مربی کمک کنم، اما این اتفاق هم نیفتاد.

من تحریم نیستم اما نیستم!

این مجری و تهیه کننده سرشناس تلویزیون افزود: نمی دانم چه خبر است منعی برای کار ندارم. گاهی کتاب های صوتی می خوانم. من مشکل یا ممنوعیت امنیتی ندارم، اما نمی دانم، شاید تابع اراده مدیران شبکه نیستم. شاید به خاطر حجاب، سن و جنبه های دیگر; نمی دانم، اخیراً پس از مصاحبه با یکی شبکه‌ای از رسانه‌ها با من در مورد خلق اثر سیاسی و اجتماعی صحبت می‌کردند، اما در حد یک گفتگو باقی ماند.




آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا