اخبار روز سینما

شبکه افق در حاشیه «به افق فلسطین»: تغییر ناخواسته گروه سازنده برخلاف میل شبکه بود.

پایگاه خبری تحلیلی ریمینو (rimino.ir):

مدیران روابط عمومی شبکه افق سیما پس از انتشار جزییاتی از برنامه تلویزیونی «به افق فلسطین» توضیحاتی در این خصوص ارائه کردند.

متن کامل این توضیحات به شرح زیر است:

شبکه افق همزمان با عملیات تهاجمی الاقصی و پس از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، با پخش ویژه برنامه «افق فلسطینی» تلاش کرده و می‌کند تا رویدادهای مختلف این نبرد را پوشش دهد. و از ابعاد مختلف و با استفاده از دیدگاه های گوناگون کارشناسان و مهمانان، برنامه باید حقیقت مسئله فلسطین را ارائه دهد.

اکنون که پس از چهار هفته تلاش طاقت فرسا و تحسین برانگیز، گروه تولید محترم این برنامه تصمیم گرفته اند با هدف حفظ این ارزش افزوده رسانه ای در خصوص مسئله فلسطین، تولید را متوقف کرده و به تولید این برنامه زنجیره ای افق ادامه دهند. همچنان از یک تیم جدید و حرفه ای بهره خواهد برد. شبکه افق تاکید می کند که این «تغییر ناخواسته تیم تولید» برخلاف میل سازمان و شبکه افق است و در عین حال برای همه اعضای این تیم احترام و قدردانی و ارزش قائل است. هر چند حق دوستی با این عزیزان را نیز برای خود محفوظ می دارد، اما در شرایط سختی که مردم مظلوم غزه می گذرانند و قهرمان سازی جوانان عرصه مقاومت در برابر رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی را کاهش داده است. ، توقف تولید این برنامه اقدام مناسبی نبود و لازم است همواره کلان و استراتژی بر تصمیمات و منافع خرد غالب باشد.

شبکه افق نیز تحلیل ها و نتیجه گیری های نادرست درباره این برنامه که بر اساس اطلاعات نادرست و تحریف شده و یا ناشی از کینه توزی و بداخلاقی برخی جریان های عقیدتی و جناحی تزریق شده به فضای افکار عمومی است را رد کرده و بار دیگر بر آن تاکید می کند. بیش از هر زمان دیگری به راهبرد تحول آفرین «همکاری و هم افزایی با نهادها، نهادها و عناصر فرهنگی و انقلابی» پایبند بوده و این راهبرد را که بارها از سوی رئیس سازمان مورد تاکید قرار گرفته، راه درستی برای بهبود می داند. کیفیت و کمیت محتوای چند رسانه ای شبکه افق که بر اساس مبانی و مبانی اصیل انقلاب اسلامی و اهداف مقدس جبهه گسترده مقاومت بنا شده است، در خصوص این برنامه که مزین به مسئله مقدس فلسطین و مقاومت است، مناقشه ای نمی بیند. مناسب است و در چنین مجادلاتی شرکت نخواهد کرد.»

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا