اخبار روز

شب تلخ خداحافظی امباپه با هیاهوهای هواداران در پارک دو پرنس!

در اتفاقی عجیب هواداران پاری سن ژرمن در پارک دو پرنس نام کیلیان امباپه را هنگام اعلام ترکیب تیمشان برای بازی امروز مقابل تولوز هو کردند!

به گزارش “ورزش سه”، هواداران کیلیان امباپه را حدود 45 دقیقه قبل از شروع بازی امروز پاری سن ژرمن و تولوز در ورزشگاه پارک دو پرنس، آخرین بازی خانگی شاگردان لوئیز انریکه، هو کردند.

جدایی امباپه از پاری سن ژرمن بدون شک کمتر از آنچه انتظار می رفت احساسی خواهد بود. بخش زیادی از هواداران جدایی کیلیان امباپه را هضم نکرده اند. او روز جمعه اعلام کرد که قراردادش را با پاری سن ژرمن تمدید نخواهد کرد و در پایان فصل آنها را ترک خواهد کرد.

این بدان معناست که بازی امروز پاری سن ژرمن و تولوز آخرین حضور امباپه در پارک دو پرنس خواهد بود اما هواداران آن را خوب نپذیرفتند.

حدود 45 دقیقه مانده به شروع بازی که تقریبا یک سوم از پارک دو پرنس پر شده بود، ترکیب پاریسی ها از میکروفن ورزشگاه اعلام شد. وقتی نام بردلی بارکولا خوانده شد، هواداران او را تشویق کردند، اما وقتی نام امباپه خوانده شد، آنها را هو کردند تا نشان دهند که چقدر از ستاره خود عصبانی هستند.

به نظر می رسد به جز اولتراهای پاری سن ژرمن که با بنر و طرح های خاص از امباپه خداحافظی می کنند، دیگر هواداران برنامه خاصی برای این کار ندارند. هیچ تقدیر یا افتخاری در سطح باشگاهی برنامه ریزی نشده است و تمرکز بر جشن قهرمانی و کسب جام است.

پس از لحظاتی اولتراها که به نظر می رسد جزو معدود حامیان امباپه باشند، از برنامه ویژه ای که برای جدایی این بازیکن تدارک دیده بودند رونمایی کردند. پس از چند ثانیه امباپه که تا دقایقی پیش توسط سایر هواداران هو شده بود، مقابل اولتراها قرار گرفت و برای آنها خداحافظی کرد.

اولتراها همچنین بنری را نصب کردند که روی آن نوشته شده بود: «پسری از حومه پاریس، تو تبدیل به اسطوره پاری سن ژرمن شدی، آنها قدردانی خود را از ستاره تیمشان نشان دادند.

شب تلخ خداحافظی امباپه با هیاهوهای هواداران در پارک دو پرنس!

امباپه پس از گذراندن دقایقی با اولتراها، سرانجام وارد زمین شد و اکثریت هواداران بار دیگر با سوت و هوی از او استقبال کردند.

به نظر می رسد جو عجیب ورزشگاه پارک دو پرنس در جشن قهرمانی در پایان بازی نیز ادامه داشته باشد. مدیران باشگاه پاری سن ژرمن با عدم خداحافظی امباپه، حاشیه های خود را افزایش دادند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا