اخبار روز

طارمی طوری بازی می کرد که قراردادی 10 ساله دارد

سرمربی تیم فوتبال پورتو: مهدی طارمی یک بازیکن حرفه ای است و طوری بازی می کرد که انگار 10 سال قرارداد دارد. این مهمترین چیز برای من است. استفاده از چنین بازیکن خوبی در ماه ژوئن احمقانه است، زیرا فکر می کنم او فصل آینده به تیم دیگری منتقل خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال پورتو از نوع بازی مهدی طارمی مقابل چاوز تمجید کرد.
به گزارش تسنیم، تیم فوتبال پورتو شب گذشته در خانه چاوز در سی و دومین بازی خود در فصل جاری لیگ برتر پرتغال با سه گل پیروز شد. مهدی طارمی مهاجم پورتو در دقیقه 73 از روی یک پنالتی گل سوم تیمش را به ثمر رساند و همچنین در دقیقه 1+45 گل دوم بازیکنان پورتو را به ثمر رساند.

سرجیو کونسسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو در نشست خبری پس از بازی مقابل چاوز با اشاره به درخشش مهدی طارمی گفت: همانطور که در این بازی دیدید مهدی طارمی یک بازیکن حرفه ای است و طوری بازی کرد که انگار او یک بازیکن حرفه ای بود که قراردادی 10 ساله داشت. این مهمترین چیز برای من است. احمقانه است که فقط در ماه ژوئن از چنین بازیکن خوبی استفاده کنیم، زیرا فکر می کنم او فصل آینده به تیم دیگری خواهد رفت.

کونسسائو اضافه کرد: بازیکنان دیگری هم هستند که می توانند جدا شوند. کسانی که قرارداد 4 ساله دارند اما گاهی نمی توانند مثل طارمی با قدرت کامل بازی کنند. فوتبال امروز اینگونه است و فقط به پورتو مربوط نمی شود. وقتی فوتبالیست ها به سن خاصی می رسند، باشگاه ها هزینه ها را ارزیابی می کنند و گزینه های آنها با بازیکنان می تواند متفاوت باشد، که ما باید به آن احترام بگذاریم.

سرمربی پورتو اضافه کرد: طارمی بازیکنی حرفه ای است و من او را مانند سایر بازیکنان تیمم دوست دارم چون فرزندان من هستند. با این حال، هر بازیکنی که در تمرینات بیشترین تلاش را بکند و بتواند بازیکن مهمی در زمین باشد، فرصت بازی پیدا می کند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا