اخبار روز سینما

طالع بینی افراد در چه ماه هایی درونگرا به دنیا می آیند؟


به گزارش مگتو طالع بینی تمرینی شخصی است که بر اساس باورها و سنت های مختلف و ارتباط بین حرکات جاندار و وقوع رویدادهای آینده به دنبال کسب آگاهی از آینده است. با این حال، یادآوری این نکته مهم است که طالع بینی نیازی به شواهد علمی و قوانین قطعی ندارد و به طور کلی به عنوان علمی پذیرفته نمی شود. اگر به مطالعات طالع بینی علاقه دارید، می توانید راهنماهای طالع بینی را در رسانه های مختلف بیابید. طالع بینی انواع مختلفی دارد. در زیر فال جدید را با توجه به سطوح درونگرایی ماه های مختلف سال می خوانید.

فروردین

بدون شک فروردین ماهی برونگراترین علامت ۱۲ ماه دیگر است. آنها انرژی زیادی دارند. آنها همیشه دوست دارند در مرکز توجه باشند، فعال و پرانرژی هستند. دارای مهارت های اجتماعی عالی؛ حتی ماسک دیگری می زنند تا دیگران را به سمت خود جذب کنند. آنها افراد قوی هستند و همیشه در میان جمعیت خودنمایی می کنند و وقتی به مهمانی می رسند همه را دور خود جمع می کنند.

مرداد

برونگراترین و درونگراترین افراد مرداد ماهی ها دائماً به دنبال توجه هستند و هرگز نمی توانند برای مدت طولانی تنها باشند. آنها برای رسیدن به اهداف خود سخت کار می کنند و هرگز تسلیم نمی شوند. آنها افراد خلاقی هستند و خیلی راحت دیگران را سرگرم می کنند. آنها گرما و محبت زیادی دارند، سرزنده هستند و از فعال بودن و تأثیرگذاری بر دیگران خسته نمی شوند.

خرداد

خرداد ماهی ها برون گرا هستند. آنها باید با دیگران ارتباط برقرار کنند. مهم نیست چقدر سرشان شلوغ است. در هر صورت آنها همچنان در گروه های شبکه های اجتماعی فعال هستند و با دیگران صحبت می کنند. اگر نتوانند کاری برایشان بکنند، حتما به حرف هایشان گوش می دهند. آنها دوست دارند در اطراف افراد قرار بگیرند و بتوانند خود را ابراز کنند.

مهر

مهر ماهی ها افراد اجتماعی هستند. آنها خیلی خوب ارتباط برقرار می کنند و خیلی راحت با دیگران گفتگو می کنند. ملاقات با افراد جدید برای آنها یک رویداد لذت بخش است و آنها شخص مورد نظر خود را به خوبی پیدا می کنند. آنها همیشه به دنبال تعادل و هماهنگی هستند و به ندرت زمانی را پیدا می کنید که تنها باشند.

آذر

برای افراد کنجکاو و لذت بخش، به نظر شما برونگراترین و درونگراترین افراد کدامند؟ آذر ماهی ها، آیا دوست دارید با افراد جدید ملاقات کنید؟ قطعا همینطور خواهد بود. شخصیت آذر ماهی ها سرشار از انرژی هستند و هرگز متوقف نمی شوند. آنها دوست دارند زمان زیادی را در محیط های اجتماعی بگذرانند و تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. آنها افراد خلاقی هستند و شما همیشه خاطرات خوبی با آنها خواهید داشت زیرا برونگراهای پرانرژی هستند.

آبان

کاریزما و جذابیت آبان ماهی برای همه باز است. آنها عاشق برقراری ارتباط با دیگران هستند و در این کار بسیار خوب هستند. آنها احساساتی هستند و برای بهبودی و بازیابی انرژی خود به زمان نیاز دارند. مردم رازدار هستند و هرگز به دیگران شک نمی کنند. شاید چند نفر آبان ماهی ها را به عنوان افراد درون گرا که استثنا هستند بشناسید.

تیر

تیر ماهی ها هم درون گرا هستند و هم برون گرا. بنابراین این دو ویژگی کاملاً متعادل هستند. آنها افرادی دوست داشتنی و فعال هستند و همیشه دوست دارند به مکان های جدید بروند و خود را نشان دهند، اما در برخی شرایط ترجیح می دهند تنها باشند. بنابراین پیش بینی این موارد کمی دشوار است. اگر وضعیت روحی آنها خوب نباشد هرگز تمایلی به ملاقات با دیگران ندارند و بهتر است مدتی آنها را به حال خود رها کنید تا دوباره خودشان را پیدا کنند.

شهریور

برونگراترین و درونگراترین افراد شهریور ماهی ها برون گرا نیستند. در بیشتر موارد آنها افراد خجالتی و خاصی هستند. آنها معمولا ساکت هستند و در این سکوت برایشان مهم نیست که اطرافیانشان چه فکری می کنند. آنها به لطف سکوت خود می توانند محیط را تجزیه و تحلیل کنند و در مورد حرکت و اقدام بعدی تصمیم بگیرند. شبهات زیادی در دلشان هست که بیان نمی کنند و به همین دلیل درون گرا محسوب می شوند.

اردیبهشت ماه

شاید اردیبهشت ماهی را با لجبازی اش می شناسید. این افراد دارای احساسات بسیار قوی و عمیقی هستند که مقابله با آنها آسان نیست. آنها دوست دارند کار خود را بدون توصیه دیگران و یا مجبور کردن آنها به انجام کارهایشان انجام دهند. آنها سرگرمی را دوست ندارند و کمی از دیگران فاصله دارند. مردم مؤدب، ساکت و محترم هستند و وقتی وارد گروهی می شوند که در آن سر و صدا و شوخی می کنند، اغلب با ساکت بودن و درون گرا بودن دیگران را شگفت زده می کنند.

دی

دی حوت افراد زندگی خود را انتخاب می کند و در این مورد حساس است. آنها ترجیح می دهند یک دوست وفادار داشته باشند تا اینکه در میان هزاران نفر از مردم عادی احاطه شوند. آن‌ها گاهی غیرقابل پیش‌بینی هستند، اما همچنان درون‌گرا محسوب می‌شوند. آنها افرادی مرموز هستند و به ندرت می بینید که احساسات خود را ابراز کنند.

اسفند

برونگراترین و درونگراترین افراد اسفند ماهی ها احساسات عمیقی دارند. آنها در دنیای رویایی خود زندگی می کنند. درک آنها آسان نیست زیرا ویژگی های آنها منحصر به فرد است. به همین دلیل است که زمان می برد تا آنها را بهتر بشناسید. آنها کمی واکنش نشان می دهند و این باعث سوء تفاهم می شود. آنها سعی می کنند زمان بیشتری را در دنیای رویاهای خود بگذرانند تا واقعیت. اسفند ماهی ها، بدون شک.

بهمن

بهمن ماهی ها بالاترین سطح درونگرایی را در بین 11 ماه دیگر دارند. آنها یک هدف دارند. شاید هدف آنها به بزرگی تغییر کل جهان باشد. آنها بیشتر وقت خود را صرف فکر کردن می کنند تا صحبت کردن، به همین دلیل دوست دارند در یک اتاق ساکت تنها باشند و در دنیای خودشان غرق شوند. شاید رفتار آنها برای شما کمی عجیب به نظر برسد، اما نباید اشتباه کنید. آنها مدام فکر می کنند.

افراد خونگرم و صمیمی هستند، اما هرگز احساسات خود را با کسی در میان نمی گذارند، سعی می کنند در حلقه های ارتباطی خود بسیار محتاط باشند و اغلب ترجیح می دهند با خود خلوت کنند تا با دیگران.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا