دانستنی هاعمومی

طالع بینی: متولدین این ماه ها خوش شانس ترند!


طالع بینی برای بسیاری از افراد بسیار جذاب است. پیش بینی آینده و تبیین ویژگی های شخصیتی افراد بر اساس عواملی مانند ماه و سال تولد از جمله دلایلی است که افراد را به سمت طالع بینی سوق می دهد. بیشتر این افراد صرفا برای سرگرمی به طالع بینی نگاه می کنند. دیگران فکر می کنند که این یک حقیقت مطلق است و به شدت به آن اعتقاد دارند.

برج قوسی (آذر)

قوس به طور پیش فرض در بالای این لیست قرار دارد. سیاره حاکم مشتری است که همیشه با خوش شانسی، سخاوت و فراوانی همراه بوده است. برای قوس، زندگی مجموعه ای غنی از تجربیات و ماجراهای ارزشمند است.

متولدین علامت قوس خوشبین ترین افراد هستند. بنابراین، آنها می توانند جنبه مثبت و مفید تقریباً هر اتفاقی را ببینند.

برج جدی (دی)

برج جدی ممکن است اولین نشانه ای نباشد که در مورد شانس به ذهن می رسد، اما متولدین این علامت هر چقدر هم که طول بکشد به سمت موفقیت کشیده می شوند. این فرصت خوبی برای آنهاست.

عزم برج جدی برای به دست گرفتن مسئولیت سرنوشت خود با کارآیی زیاد به او این قدرت را می دهد که به اندازه نیاز خود شانس ایجاد کند.

برج اسد (مرداد)

همه لئو را دوست دارند! مخصوصا تهیه کننده برج اسد! اعتماد به نفس عنصر کلیدی برای ایجاد یک زندگی پر از خوش شانسی است و متولدین این علامت انواع انرژی مثبت را از افراد دیگر جذب می کنند زیرا این همان چیزی است که آنها انتظار دارند.

آنها به راحتی می توانند خواسته ها و نیازهای خود را به دیگران بیان کنند و آنقدر در بیان آنها مهارت دارند که دیگران از دادن آنچه می خواهند به آنها خوشحال می شوند.

برج ثور (اردیبهشت)

برج ثور به سمت ثروت، زیبایی و راحتی کشیده می شود. حس طبیعی ارزش و اصرار آنها بر امنیت آنها را به سرمایه گذاران زیرک تبدیل می کند. نه فقط ثروت مادی!

حس قلمرو ثور شامل افراد و ایده های با کیفیت و همچنین چیزهای خوب است. بدشانسی در دارایی آنها جایی ندارد!

برج حوت (اسفند)

زمانی که انسان ها هنوز سیاراتی غیر از زحل را کشف نکرده بودند، مشتری سیاره حاکم بر ماهی ها بود. با این حال، امروزه نپتون این موقعیت را دارد، اما بسیاری از پیوندهای قدیمی هنوز وجود دارند.

بزرگترین استعداد متولدین این علامت همدلی است. این به معنای توانایی درک دیگران در سطح عمیق و احساسی است. آنها تمایل دارند بدانند دیگران به چه چیزهایی نیاز دارند تا بتوانند به سرعت به خود کمک کنند. این منجر به طیف گسترده ای از ارتباطات مفید در شبکه های اجتماعی و حرفه ای آنها می شود.

 برج میزان (مهر)

دغدغه اصلی متولدین این علامت عدالت و تعادل است نه شانس. در واقع، اگر این افراد برای مدت طولانی موفق باشند، شروع به جستجوی جنبه های منفی می کنند که فکر می کنند باید وجود داشته باشد!

ترازوها به هیچ وجه بدبین نیستند، اما تمایل دارند کاملاً آگاه باشند که هر چیز خوب یک جنبه منفی دارد (و بالعکس). خوشبختانه این افراد می توانند با استفاده از مهارت های مذاکره، شانس خود را برای دور ماندن از این موقعیت منفی تا حد ممکن افزایش دهند.

 برج دلو (بهمن)

دلو باهوش و روشنفکر است، اما همچنین غیرعادی است و اغلب توسط نیروی هرج و مرج و تغییر احاطه شده است. گاهی اوقات این تغییرات شگفتی های خوشایند و فرصت های عالی را به همراه دارد. اغلب آنها یک آشفتگی زشت ایجاد می کنند.

دلو یکی از منعطف ترین نشانه ها است و افراد آن در بدترین شرایط در تشخیص فرصت های امیدوارکننده مهارت دارند. شانس آنها با توانایی آنها در پیگیری این فرصت ها تعیین می شود.

برج حمل (فروردین)

برج حمل بر نیروی بی رحمانه تکیه می کند و مصمم است علیرغم مشکلات راه خود را پیدا کند. این اغلب هنگام غلبه بر هر مانعی که بر سر راه آنها قرار می گیرد به نفع آنها عمل می کند. اما این رویکرد می تواند دشمنان زیادی نیز ایجاد کند.

شور و شوق برج حمل قابل تحسین است، اما اگر آنها بتوانند آن را مهار کنند و یاد بگیرند که چگونه بدون تبدیل همه چیز به پیست مسابقه، به آنچه می خواهند برسند، موفقیت اغلب سریعتر و بیشتر به دست می آید.

برج جوزا (خرداد)

یکی از اجتماعی ترین نشانه ها، جوزا در تأثیرگذاری بر دیگران و کار گروهی عالی است. بزرگترین مشکل جوزاها زمانی پیش می آید که مجبور باشند به تنهایی این کار را انجام دهند. آنها به تنهایی برای مدت طولانی خوب کار نمی کنند. آنها به نظرات و تایید دیگران نیاز دارند. شانس جوزا به شانس دیگران بستگی دارد، این بدشانسی است!

برج سنبله (شهریور)

برای متولدین علامت سنبله ممکن نیست دچار بدشانسی شوند. اما آنها فقط به شانس متکی نیستند. آن‌ها به فهرست‌ها، پایگاه‌های اطلاعاتی و مطالعات تکیه می‌کنند و شروع به جستجوی یک الگو می‌کنند، فرقی نمی‌کند که چه خوب یا بد. این لزوما چیز بدی نیست، اما شما نمی توانید شانس را در آزمایشگاه ها بسازید!

آن‌ها آنقدر درگیر منطق می‌شوند که اطلاعات جدیدی را که با نظریه‌شان سازگار نیست نادیده می‌گیرند و باعث می‌شود فرصت‌های غیرمنتظره زیادی را از دست بدهند.

برج سرطان (تیر)

اگر شانس به نگرش بستگی دارد، سرطان ها هیچ لطفی به خودشان نمی کنند! این علامت زودیاک به حالت تدافعی، منفعل-تهاجمی و همیشه خشمگین تمایل دارد. البته آنها نقاط شیرین خود را دارند، اما از آنجایی که به طور طبیعی خجالتی و درونگرا هستند، دسترسی به این قسمت از وجودشان دشوار است.

اگر می خواهید ثروت خود را افزایش دهید، باید از خانه بیرون بروید و کمی ریسک کنید و متاسفانه سرطان در این مورد مشکل دارد!

برج عقرب (آبان)

سیاره حاکم بر عقرب پلوتون است. از آنجایی که این سیاره با تراژدی و درس های آسیب زای زندگی همراه است، عقرب ها به طور طبیعی در این لیست آخرین رتبه هستند.

بنابراین آیا عقرب ها واقعا بدشانس ترین علامت زودیاک هستند یا می توانند مانند پلوتون با مشکلات و چالش ها کنار بیایند؟ آیا ممکن است عقرب ها از بدشانسی به خوش شانسی تبدیل شوند؟ در واقع عقرب ها یک پارادوکس کامل هستند!


Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/طالع-بینی-متولدین-این-ماه-ها-خوش-شانس-ت/

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا