اخبار روز

طرح ترافیک تهران چه تغییراتی ایجاد خواهد کرد؟


به گزارش مانیبان، معاون ترافیک و فرهنگ اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اعمال تغییراتی در طرح ترافیک تهران در سال جاری خبر داد.

سرهنگ فیروز کاشیر در گفت وگو با ایسنا، درباره اینکه آیا امسال تغییراتی در طرح ترافیک تهران ایجاد می شود، اظهار کرد: امسال هیچ تغییری در طرح ترافیک ایجاد نشده و انجام نخواهد شد. این تصمیمات باید در کمیسیونی مختلط بین کارشناسان حوزه شهری و در امور ترافیکی و انتظامی اتخاذ شود و پس از اعلام نظر واحد و تایید آن به اطلاع خواهد رسید.

وی با بیان اینکه طرح ترافیک تهران در حال حاضر مانند سال گذشته در حال اجراست، گفت: تا امروز جلسه یا تصمیم گیری مشترکی برای تغییر طرح ترافیک صورت نگرفته است و در صورت اتخاذ تصمیم جدید، قطعا اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد. ” البته در مورد طرح جدید ترافیک نیز سوالاتی مطرح شده است که باید در شورای ترافیک مطرح و تصویب شود.

معاون فرهنگی اجتماعی و ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: هسته مرکزی شهر ترافیک زیادی دارد و باید مدیریت کلان شهرها در آنجا انجام شود تا مردم متضرر نشوند. بنابراین اگر برنامه جدیدی در آینده انجام شود مردم از آن مطلع خواهند شد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا